akcie weeConomy

Výber akcií, fundamentálna a technická analýza, obchodovanie vs. investovanie
Pravidlá fóra
Nezabudnite, prosím, že svojou prítomnosťou a diskutovaním na tomto fóre vyjadrujete svoj súhlas s vždy aktuálnymi Podmienkami používania tohto fóra. Predovšetkým prosím dbajte na slušnosť komunikácie a rešpektovanie sa navzájom. Celé Podmienky používania tohto fóra si môžte prečítať tu.
henob77
Príspevky: 2
Dátum registrácie: Št 07 09, 2017 1:58 pm

akcie weeConomy

Príspevok od používateľa henob77 »

Dobry den,

Prosim Vas, vedel by mi niekto poradit ohladom investovania do akcii spolocnosti weeConomy?
Naskytla sa mi prilezitost ziskat akcie tejto spolocnosti, cca za desatinu ich aktualnej trhovej hodnoty.
https://www.euronext.com/fr/products/eq ... 50059-XMLI" onclick="window.open(this.href);return false;
Nakolko nemam absolutne ziadne skusenosti v danej oblasti, potreboval by som poradit ci to nieje len nejaka bublina, aby som niekomu nenaletel.
Tiez, nemam absolutne sainu o tom, ake prava/povinnosti by som mal v pripade investovania a ake ukony by som musel podniknut na to aby som mohol akcie vobec vlastnit.

Budem vdacny za kazdu odpoved.
Dakujem Mario D.
Používateľov profilový obrázok
Honzajs
Guru Member ****
Príspevky: 2257
Dátum registrácie: So 13 01, 2007 9:58 am
Been thanked: 1 time

Re: akcie weeConomy

Príspevok od používateľa Honzajs »

je to MLM
Denní objem obchodů na burze: 200 ks akcií. To si cenu udělám sám, jakou budu chtít.:-)

P. S.
Přes FB mi to v poslední době jako "super investici" nabízela řada lidí.
Někteří i i loni jako "super bombu" při cena 25 euro za akcii :-) - dole jsem to udělal tučně.


Zde je téměř přesně rok starý email:
Zdravím Vás
a posílám Vám aktuální novinky o projektu Wee, který jsem Vám představil já, nebo někdo z mých spolupracovníků. Pro některé z oslovených v posledních dnech zde se mohou některé informace opakovat, protože jste již dostali o některé tyto nové informace aktualizovaný úvodní email.
Zasílané přílohy jsou ke stažení zde na tomto odkazu: http://leteckaposta.cz/788261576" onclick="window.open(this.href);return false; .


Chci upozornit na poslední setkání se zástupcem společnosti, vicepresidentem Peterem Grünewaldem, v Praze dnes 2.9. od 17-20 hod. v Hotelu Life style (Praha Libuš, V Lužích 999/1) - z Kačerova tam jede 14 minut autobus 113 nebo 333 a z Chodova 197, na zastávku "U Libušské sokolovny".

A v neděli v Banské Bystrici 4.9. v Hotelu Dixon od 16-19 hod.
Vstupné na obou je zdarma.
Je to poslední příležitost se takto setkat s někým z firmy, tak toho využijte.
Pozvěte i své známé , kterým chcete dopřát tuto skvělou příležitost!

Necháte si tuto příležitost pouze pro sebe? Pokud o ní chcete ještě někomu říci, nabízím každému až 10 termínů k telefonátu Vašim známým , kdy můžeme být všichni 3 spolu na telefonu v konferenčním hovoru, abyste věděl(a), jak mu to představím a jak on reaguje. Anebo klidně mohu ten hovor udělat i sám. Kontaktujte mne na kontaktech na konci e-mailu.
Využijte tuto příležitost, máme před ukončením 17.9. anebo dříve vyprodáním balíčků už jen maximálně 2 týdny!

Pokud ještě řešíte peníze, udělejte si zatím aspoň registraci (zdarma) a objednávku balíčku(ů) , díky čemuž je máte zarezervované a pokud by došlo k ukončení jejich prodeje, máte je už jisté, třebaže je zaplatíte až o pár dní déle ve splatnosti.

Pro udělání registrace mne kontaktujte , sdělím Vám jak to udělat. Samozřejmě, že pokud jste přiveden(a) některým z mých kolegů, budete zaregistrován(a) pod něj.




Jak vnímáte s odstupem času tuto příležitost podílet se na vytvoření zcela nového trhu?

Možnost stát se investorem s podílem na zisku reklamní kampaně pořádající jednou ze 3 nejúspěšnějších reklamních agentur světa ServicePlan, jejíž ředitelka veřejně prohlásila, že z ní udělají jednu z největších kampaní v Evropě ?


Možnost stát se zakládajícím akcionářem společnosti, která se stane dominující v několika oblastech na trhu a zvláště pak v několika zcela nových oblastech , jako třeba mobilní placení nebo offline tracking ?
Držitelem akcií, jejichž hodnota se zmnohanásobí minimálně z těchto důvodů:
a) velkým počtem akcionářům v řádu desítek tisíc ,
b) nárůstem počtu zákazníků z 11 na 150 milionů dle předpokladu ServicePlanu za pouhé 2 měsíce reklamní kampaně a
c) zvláště pak rostoucím sběrem dat o nákupním chování uživatelů (hlavní důvod, proč právě IT firmy jsou na burze nejvíce hodnotné)


Možnost stát se exkluzivním partnerem pro zapojení oslovených firem a obchodníků za cca 1 % jejich obratu ? Půjde to velice snadno díky tomu, že firmy vlastně nemusí dávat žádné finanční poplatky , což je vlastně v sloganu affiliate „free konverze“, a díky na pozadí TV a jiné i internetové masivní reklamy , na niž se dá skvěle svézt ?


Moci se tak zúčastnit té největší affiliate kampaně u nás (největší velikostí výdělků), kterou pro vás s kolegy připravujeme, nejen jako řadoví affiliate partneři, ale dokonce v pozici tzv. affilmanažerů , kdy budete vydělávat na jiných affilácích , co se připojí až v průběhu reklamní kampaně a to pod Vás? Třebaže neumíte někteří affilovat, vyškolíme Vás a pomůžeme Vám , abyste si zde mohli zajistit trvalý pasivní příjem.



Ano, takto výhodné to je! Možná jsem Vám tenkrát neřekl toto vše, možná jsem se k něčemu v hovoru nedostal, možná jsem něco vynechal nebo tenkrát ještě neznal. Proto Vás chci tímto e-mailem provést novinkami.


Na setkání s majitelem Wee v Bratislavě nám byla představena reklamní kampaň, nová platforma Wee 2.0, a na cashback další navazující produkty , které budou na trh přiváděny v dalších 5 letech.


A) Nová platforma Wee 2.0 , je technické a softwarové řešení v reálném čase rozúčtovaného cashbacku pro až 1 miliardu zákazníků a 50 milionů obchodníků! Ano, takto ambiciozní plány společnost má a již teď bude mít připravenou moderně koncipovanou SW platformu na nejnovějších technologiích . Protože zde bude každý zákazník pobízen k šíření sítě zákazníků mobilním affilováním prostřednictvím bezztrátového QR kódu (na rozdíl od nespolehlivých cookies), je pro společnost důležité, aby vše bylo maximálně transparentní a proto bude mít každý zákazník detailní přehled nejen o všech svých nákupech, ale i o affiliate podílu z cashbacku jím přivedených zákazníků.
Zajímavé zde je i to, že affiliate odměna formou cashbacku je vlastně jen takovou slevou, „nárokem na odběr zboží“, není tedy finančním příjmem, což je pro masové rozšíření mezi široké vrstvy obyvatelstva velice zajímavé.
Obchodník pak má přehled všech svých zákazníků včetně jejich e-mailových adres. Systém se tak pro obchodníka stává komfortním a pro zákazníky atraktivním způsobem sběru e-mailových adres svých zákazníků se souhlasem k emailovému oslovení obchodním sdělením.


B) Doslova úžasná je vize dalších produktů , z nichž některé dosud na trhu ještě nejsou . Cashback se tak stává nástrojem na jejich financování tou druhou polovinou z toho, co platí obchodník (první polovinu vždy celou dostává zákazník). Podle mne je to revoluční model placení služeb , kdy obchodník neplatí žádný paušál, ale pouze podílem na obratu a každá další služba už nezvyšuje tento podíl. Obchodník si zde tak vlastně sám určuje výši, v jaké bude službu platit , neboť si sám stanovuje velikost poskytovaného %.

Jen ve zkratce bych tu zmínil, čeho se vlastně budou další produkty týkat: celoevropská online bezpoplatková banka , kde veškeré transakce do zahraničí budou vlastně okamžitě účtované vnitrobankovní převody, podobně jako je tomu dnes např. u FIO pro ČR – SR. Dále celoevropský systém mobilního placení . Samozřejmě mobilní affiliate , dostupný pro běžného člověka. Nový prohlížeč internetu WeeSearch , který bude ve vyhledávání upřednostňovat uživatele systému, tedy obchodníky zapojené ve Wee. Digitalizace trhu kamenných prodejen tak přivede do online prostředí i ty, kdo dosud neměli svůj vlastní eshop a nejen že mu vyškolený člověk nafotí jeho produkty, ale i mu vše zadministruje na klíčová slova. Služba Geo Target pak kromě online trackingu přivede na trh i offline tracking , kdy Vám systém sám bude vyhledávat i dodatečně (třeba, když půjdete okolo) produkty, o něž máte zájem. Produkt si v budoucnu bude sám vyhledávat toho, kdo ho potřebuje. WeeBring pak přivede již fungující službu firmy, kterou Wee zakoupila, aby umožnila dodávku zboží od kamenného obchodu v rámci města až k Vám do domu do 90 minut .
To je jen ukázka toho, co v následujících dalších 4 letech postupně přijde.


C) Naše reklamní agentura ServicePlan je světovou špičkou a díky ní bude tato reklamní kampaň plně úspěšná. Přehled její klientely a jejích ohodnocení a cen z festivalů a soutěží reklamních agentur přikládám mezi přílohami ke stažení na odkazu zde: http://leteckaposta.cz/788261576" onclick="window.open(this.href);return false; .

V první fázi bude od 19.9. (po poděkování investorům na velké oslavě na olympijském stadionu v Mnichově 18.9. na ukončení náboru investorů) spuštěna činnost callcenter, začátkem října bude nasazena nová platforma Wee 2.0 a měsíc po zahájení činnosti callcenter se spustí v po polovině října i mediální kampaň svojí 1.fází, která představí nejprve značku Wee. Tato 1.fáze bude v objemu 8 milionů eur a již byla Serviceplanu uhrazena . Druhá fáze v objemu 42 milionů euro v listopadu a prosinci povede zákazníky k využívání cashbacku Wee. V ČR+SR bude v ní celkem proinvestováno od října do prosince 16 % z celkového objemu, tedy přes 200 milionů Kč (třebaže počtem obyvatelstva tvoříme pouhých 5 %). V ČR to bude z televizí NOVA a PRIMA , z rádií Radio Impulz a Evropa2 s Leošem Marešem .
Platba médiím za reklamu je již provedena a většina balíčků již vyprodána, takže to již nic nezhatí. A ServicePlan nezklame , ví do čeho jde a jak dosáhnout požadovaného výsledku 140 milionů nových zákazníků.

Také se těšíte, až budete sledovat reklamu Wee v televizi a ostatním říkat, že jste spoluinvestory této reklamy a máte podíl na jejím zisku ? To bude skvělý pocit, že? Já se na to těším a rád na tuto reklamu upozorním všechny. Nevím jak Vy, ale já ještě nikdy spoluinvestorem televizní reklamy nebyl!


D) Některým může připadat jako přehnaný předpoklad zmnohanásobení hodnoty akcií . Proč se domníváme, že tomu tak bude? Zkusím vysvětlit. Znáte tu službu sdíleného cestování, soukromé taxislužby Uber.com? Na burze má hodnotu 67 mld. USD.

A kolik asi bude mít firma se 150 miliony zákazníky (11 milionů má Wee už teď a 140 mil. prohlašuje ServicePlan, že v průběhu reklamní kampaně přivede), dělajících přes ní v cashbacku obrat z každodenních nákupů?

Akcie budou mít hodnotu pořizovací ceny balíčku při hodnotě společnosti 0,8 mld. při vstupu na burzu (konkrétně v případě dvojnásob výhodnějších balíčků Premium), pokud by však dostihla například Uber, bylo by to tedy více jak 80 násobné zhodnocení jejich hodnoty!

Ale sami si porovnejte oba tyto projekty: jak často cestujete takto s někým cizím v autě a jak často nakupujete v obchodech či čerpáte jakékoli jiné služby? Nejen já věřím, že hodnota této společnosti překoná hodnotu Uber.com a dalších.



V neděli 18.9. bude na olympijském stadionu v Mnichově WeeConvention, která bude slavnostním uzavřením prodeje investičních balíčků a jako poděkování všem investorům (v balíčku je obsažena i vstupenka) a oslavou zahájení mediální kampaně , která vypukne následující den činností callcenter a do měsíce už i TV a jinou reklamou.

Pokud se budete moci zúčastnit (je to i pro nezaregistrované hosty), jste srdečně zván(a). Bude to zcela mimořádná událost, na které by bylo škoda chybět! Kromě významných hostů ze světového byznysu zde vystoupí jako kulturní vložka i Paul Potts a Anastazia tam bude mít 2 hodinový koncert jako jakousi „afterparty“: https://flowplayer.org/share/03558a6e;195299" onclick="window.open(this.href);return false;



*****************************************************************************



Pro ty, kdo ode mne obdrželi starší verzi úvodního emailu, zde připojuji aktuální znění toho současného:



Odkazy: nový web 2.0: http://wee.com/" onclick="window.open(this.href);return false; - spot na tu reklamní kampaň
aktuální současný web: http://www.weeconomy.com/sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
a zakoupená nákupní platforma: http://yubyyu.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Reklamní agentura: http://www.serviceplan.com/en/" onclick="window.open(this.href);return false;
a ukázky z její tvorby: https://www.facebook.com/serviceplan/videos" onclick="window.open(this.href);return false;

Videopozvánka na událost 18.9. pro 12,5 tis. lidí na olympijském stadionu v Mnichově jako poděkování všem investorům (vstupenka je v ceně balíčku) a zahájení mediální kampaně: https://flowplayer.org/share/03558a6e;195299" onclick="window.open(this.href);return false; , která začíná činností callcenter již následující den a měsíc na to vypukne mediální kampaň (znám TV a rádia, které ji budou vysílat a v jakém objemu).

Odkaz na Evropský hospodářský senát: http://www.eu-wirtschaftssenat.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
kliknutím na „senator“ a poté na „e“ jako první se zobrazí Chengiz Ehliz,
majitel WeeConomy: http://www.eu-wirtschaftssenat.eu/az343.html#E" onclick="window.open(this.href);return false;
a kliknutím je možno se podívat na detail s informacemi o něm.
Také je tam možné se podívat i na Michaela Scheibe, také z WeeConomy.



Společnost vstupuje v říjnu až listopadu na burzu a součástí balíčku Basic MTM za 1240 € je 32 ks akcií ( 800 € při odhadované hodnotě 1 mld. při vstupu na burzu) a v Premium MTM za 2390 € je 120 ks akcií ( 3000 € ).
1 akcie bude za 25 euro přípravnou komisí odhadnuté hodnotě společnosti 1 mld. při vstupu firmy na burzu, ale očekává se její mnohonásobný nárůst vzhledem k plánovanému nárůstu zákazníků Wee ze současných 11 mil. o nových 140 milionů podle analýzy reklamní agentury ServicePlan a také vzhledem k obvyklé hodnotě obdobných IT společností, kdy třeba aplikace sdíleného cestování taxislužby Uber.com má hodnotu 67 mld.!

O kolik větší hodnotu bude mít systém s tak velkým nárůstem obratu a zahrnující veškeré typy obchodníků oproti „pouhé“ taxislužbě?
Nárůst hodnoty akcií tedy bude v řádu více než několikadesetinásobku!
Vlastnictví těchto akcií bude skutečné a při vstupu společnosti na burzu bude investor přímo zapsán jako zakládající akcionář společnosti.
henob77
Príspevky: 2
Dátum registrácie: Št 07 09, 2017 1:58 pm

Re: akcie weeConomy

Príspevok od používateľa henob77 »

Dakujem Vam za odpoved.
Cital som si Vas profil a vidim, ze v danej oblasti ste skutocny odbornik.
Podla vasej reakcie teda dedukujem, ze mi kupu akcii neodporucate.
Cez to vsetko mi vsak neda sa spytat, co vsetko okrem vlozenych financii by som riskoval v pripade investicie?
Tiez, podla mojich informacii, spolocnost je na burze cca len 2 mesiace. Nemoze byt aj to dovodom nizkeho objemu obchodovania?
Ako som uz zdoraznil, v tejto oblasti som uplny laik a tak budem vdacny za kady postreh.

Dakujem.
Používateľov profilový obrázok
Honzajs
Guru Member ****
Príspevky: 2257
Dátum registrácie: So 13 01, 2007 9:58 am
Been thanked: 1 time

Re: akcie weeConomy

Príspevok od používateľa Honzajs »

Pro mě to bylo jednoduché - jakmile jsem v distribuci akcií viděl MLM, dával jsem ruce automaticky pryč. Dál jsem firmu ani nezkoumal. Netuším, jaké má nebo nebo výsledky apod. Cena akcie wee má teď při daném objemu obchodů nulovou vypovídací schopnost.
Dva měsíce na burze a objem obchodů - třeba Snap se v první den na burze obchodoval v řádech miliard dolarů.

Co všechno riskujete? Pokud nejsou nějaké závazky z MLM, tak riskujete akorát částku, za kterou koupíte akcie.
Nedoporučuji nic, jestli do toho půjdete nebo ne, je jenom na Vás.
Napísať odpoveď

Návrat na "Akcie - investovanie do akcií"