vyhliadky na zacinajuce investovanie do nehnutelnosti

Nehnuteľnosti ako alternatíva k (ne)existujúcemu slovenskému akciovému trhu. Hypotekárne úvery - na bývanie aj investovanie.
Pravidlá fóra
Nezabudnite, prosím, že svojou prítomnosťou a diskutovaním na tomto fóre vyjadrujete svoj súhlas s vždy aktuálnymi Podmienkami používania tohto fóra. Predovšetkým prosím dbajte na slušnosť komunikácie a rešpektovanie sa navzájom. Celé Podmienky používania tohto fóra si môžte prečítať tu.
marco
Silver Member *
Dátum registrácie: Pi 11 05, 2012 11:27 pm

vyhliadky na zacinajuce investovanie do nehnutelnosti

Príspevok od používateľa marco »

Ahojte.
Rozhodol som sa registrovat na tomto fore, lebo som tu nasiel zaujimave nazory hlavne v oblasti nehnutelnosti, tak som si par dni niektore temy pozeral a mam v plane postupne trosku prestudovat aj ostatne. Ale k veci :wink:

Som student a dostal som pred 2-3 rokmi od stareho otca urcity kapital, mozeme to nazvat "start do zivota", celkovy objem okolo 50 000 E. Zo zaciatku som peniaze mal klasicky na terminakoch, ale po case som zistil, ze len tejto cesty sa drzat nechcem. Aby sme sa nechapali zle, je to pre mna dost penazi, ale snazim sa mat oci otvorene. Drzat peniaze cash predstavuje hlavne slobodu, ze clovek moze cakat na vhodnu investicnu prilezitost a popritom sa vzdelavat. Studovat budem este minimalne 2 roky.

Preco prave nehnutelnosti?