Rozhodol som sa registrovat na tomto fore, lebo som tu nasiel zaujimave nazory hlavne v oblasti nehnutelnosti, tak som si par dni niektore temy pozeral a mam v plane postupne trosku prestudovat aj ostatne. Ale k veci
Som student a dostal som pred 2-3 rokmi od stareho otca urcity kapital, mozeme to nazvat "start do zivota", celkovy objem okolo 50 000 E. Zo zaciatku som peniaze mal klasicky na terminakoch, ale po case som zistil, ze len tejto cesty sa drzat nechcem. Aby sme sa nechapali zle, je to pre mna dost penazi, ale snazim sa mat oci otvorene. Drzat peniaze cash predstavuje hlavne slobodu, ze clovek moze cakat na vhodnu investicnu prilezitost a popritom sa vzdelavat. Studovat budem este minimalne 2 roky.
Preco prave nehnutelnosti?
Priblizne pred rokom som realizoval moj uplne prvy obchod - jedna sa o garazovy priestor v novostavbe (BA IV), kde sa developer dostal do exekucie. Vzhladom na trhove ceny v danej lokalite sa jednalo cca o 30% diskont. Garaz som prakticky hned prenajal a teraz mi to robi v cistom takmer 8,5% p.a. Zatial to teda vyzera dobre,.. mozno to skusim onedlho hodit obratom na predaj za "moju" cenu. Ak nebude zaujem, tak podrzim. Temu garazove statia v BA by som mozno v buducnosti rad skusil spracovat a pripadne vytvoril samostatnu temu. Preto oblast nehnutelnosti, lebo ma to jednoducho bavi a vo volnom case analyzujem realitny trh v urcitych lokalitach - tak som nasiel a zrealizoval aj spominany obchod.
Ciel a investicny horizont