forex a dane

Zdaňovanie investícií a dividend
Pravidlá fóra
Nezabudnite, prosím, že svojou prítomnosťou a diskutovaním na tomto fóre vyjadrujete svoj súhlas s vždy aktuálnymi Podmienkami používania tohto fóra. Predovšetkým prosím dbajte na slušnosť komunikácie a rešpektovanie sa navzájom. Celé Podmienky používania tohto fóra si môžte prečítať tu.
biggerthenlife
Príspevky: 4
Dátum registrácie: Št 16 05, 2013 4:25 pm

forex a dane

Príspevok od používateľa biggerthenlife »

Zdravim, uz druhy den hladam na internete, ale marne.
Dufam ze sa najde neikto kto mi poradi.

Som student 3tieho rocnika na VS a vo volnom case obchodujem s forexom.
(Pouzivam broker http://www.tradersway.com" onclick="window.open(this.href);return false; a leverage 1:50 az 1:1000, obchody trvaju menej ako 24 hodin.)

Potrebujem nieco ako zivnostensky list alebo povolenie?
Moje prijmy presiahly minimalnu mzdu a myslim si ze by som mal zaplatit dane.

Nikdy som este dane neplatil ani veci s tym spojene.

Ake dane by som mal platit?

Vopred dakujem za odpoved
Používateľov profilový obrázok
Rado
VETERAN MEMBER *****
Príspevky: 5223
Dátum registrácie: So 03 10, 2009 10:54 am

Re: forex a dane

Príspevok od používateľa Rado »

Počkaj si na koniec roka a potom uvidíš, či bude zisk z ktorého budeš platiť dane. Na to čo robíš, ŽL nepotrebuješ.
"Every great story on the planet happened when someone decided not to give up, but kept going no matter what." ~Spryte Loriano
“ All is well in the end, if it is not well, it is not the end” – saying in India
biggerthenlife
Príspevky: 4
Dátum registrácie: Št 16 05, 2013 4:25 pm

Re: forex a dane

Príspevok od používateľa biggerthenlife »

Len oriantacne, kolko % dane sa nato platia?
Používateľov profilový obrázok
14u24me
Silver Member *
Príspevky: 210
Dátum registrácie: Ut 25 09, 2012 10:45 am

Re: forex a dane

Príspevok od používateľa 14u24me »

biggerthenlife napísal:Len oriantacne, kolko % dane sa nato platia?
Hledej "daň z kapitálových zisků/výnosů". :idea: