Danova a odvodova optimalizacia offshore

Zdaňovanie investícií a dividend
Pravidlá fóra
Nezabudnite, prosím, že svojou prítomnosťou a diskutovaním na tomto fóre vyjadrujete svoj súhlas s vždy aktuálnymi Podmienkami používania tohto fóra. Predovšetkým prosím dbajte na slušnosť komunikácie a rešpektovanie sa navzájom. Celé Podmienky používania tohto fóra si môžte prečítať tu.
jojo193
Príspevky: 3
Dátum registrácie: Ne 21 06, 2015 7:27 pm

Danova a odvodova optimalizacia offshore

Príspevok od používateľa jojo193 »

Zdravim,

Chcem sa spytat ci ste niekto neriesili podobnu situaciu:
Aktualne zijem a pracujem ako riadny zamestnanec v Nemecku v IT oblasti. Dane + odvody mam 40,5% co je peklo ;)
Plan: Navrat na SR (asi vecsia cast roku), nadalej pracovat len pre Nemeckky trh (rovnaka firma) ale cez inu strukturu.

Otazka znie aku co najvhodnejsiu strukturu zvolit aby som minimalizoval dane a odvody v MAX moznej miere,
popri tom pred danovakmi legalnu + aby som mohol peniaze vyuzivat nielen na bezne ale aj na
extra vydavky (kupa auta, bytu..). Ak by ste niekto vedeli o poradcovi poprosil by som kontakt do SS.

Mna napada par moznosti no neviem nakolko su realne nakolko v problematike sa nevyznam.

1.) offshore (OS) <-> zivnostnik
DE firma si objednava sluzby u offshore ktora ich naspat fakturuje. Sluzby su vykonane zivnostnikom.
Zivnostnikovi pride min. mzda z ktorej zaplati min. odvody.
Na konci roka si vyplatit dividendu.

2.) OS <-> s.r.o (konatel + zamestnanec)
To iste co pripad 1. len by som sa stal zamestnancom vo vlastnej firme a vyplacal si minimalnu mzdu

3.) obcan (nie PO) zalozim firmu v OS lokalite (nulova dan, bez uctovnictva, skryty vlasnik) + vyberam peniaze cez kartu. Dost divocina, hlavne v pripade extra vydavkov.

4.) nejaka ina zaujimava moznost bez OS ?

Dakujem za komenty,
J
Používateľov profilový obrázok
Rado
VETERAN MEMBER *****
Príspevky: 5223
Dátum registrácie: So 03 10, 2009 10:54 am

Re: Danova a odvodova optimalizacia offshore