Úplná začiatočníčka

Prvé otázky o investovaní a o tom, ako začať investovať.
Pravidlá fóra
Nezabudnite, prosím, že svojou prítomnosťou a diskutovaním na tomto fóre vyjadrujete svoj súhlas s vždy aktuálnymi Podmienkami používania tohto fóra. Predovšetkým prosím dbajte na slušnosť komunikácie a rešpektovanie sa navzájom. Celé Podmienky používania tohto fóra si môžte prečítať tu.
Sandy
Príspevky: 2
Dátum registrácie: So 19 07, 2014 7:12 pm

Úplná začiatočníčka

Príspevok od používateľa Sandy »

Dobrý deň,
poslednú dobu som sa začala zaujímať o investovanie, avšak som v tomto totálny začiatočník a práve preto by som od vás chcela získať niekoľko rád, kde by som mohla nadobudnúť základy v tejto oblasti.
Nakoľko som našla asi milión článkov s titulkom "začíname investovať" priznám sa, že len málo kde som sa dočítala nejaké informácie kt. by mi to presnejšie vysvetlili.
Tak sa na vás obraciam, či by ste mi mohli odporučiť nejaké knihy resp. webináre kt. by mi ma "zasvätili" do tejto problematiky.
A taktiež by som sa chcela spýtať či vôbec existujú nejaké "kurzy investovania" alebo niečo také, ktoré sú vedené napr. formou prednášok a vzdelávajú a vysvetľujú fungovanie trhu úplným začiatočníkom.
Ďakujem :)
Používateľov profilový obrázok
filip glasa
VETERAN MEMBER *****
Príspevky: 11207
Dátum registrácie: Št 30 11, 2006 8:31 pm
Bydlisko: Bratislava
Been thanked: 1 time
Kontaktovať používateľa:

Re: Úplná začiatočníčka v investovaní

Príspevok od používateľa filip glasa »

Napíš nám ešte čo konkrétne ťa na investovaní zaujíma. Všeobecná teória a základy, praktické príklady, alebo chceš ísť priamo na vec - niekam investovať.
A čo ťa láka - fondy, akcie, nehnuteľnosti trading?

Na začiatok si môžeš prečítať tento môj jednoduchý článok:

http://ako-investovat.sk/clanok/737/ako ... investovat" onclick="window.open(this.href);return false;
Sandy
Príspevky: 2
Dátum registrácie: So 19 07, 2014 7:12 pm

Re: Úplná začiatočníčka

Príspevok od používateľa Sandy »