Otvorenie pizzérie: priestor, odvody, dane

Podnikanie, podnikateľské nápady, skúsenosti, príbehy
Pravidlá fóra
Nezabudnite, prosím, že svojou prítomnosťou a diskutovaním na tomto fóre vyjadrujete svoj súhlas s vždy aktuálnymi Podmienkami používania tohto fóra. Predovšetkým prosím dbajte na slušnosť komunikácie a rešpektovanie sa navzájom. Celé Podmienky používania tohto fóra si môžte prečítať tu.
vlk25
Príspevky: 1
Dátum registrácie: Pi 21 08, 2015 2:32 pm

Otvorenie pizzérie: priestor, odvody, dane

Príspevok od používateľa vlk25 »

Dobrý den,

Výhodne som si zaobstaral techniku na pečenie pizze, preto by som si chcel približne do pol roka otvoriť pizzériu. Prvých pár mesiacov by sa jednalo čisto o donášku. Teda žiadna prevádzka len objednávky cez net, výroba a následná donáška.

Mam ohladne toho pár otázok. Berte prosím na vedomie, že som uplny nováčik študujem zakony len posledny tyzden preto mam nejasnosti, no nič otvárať nebudem kym nebudem vedieť všetko na 100%.


- Priesor: Kedže mi na úvodné rozbehnutie podnikania a získanie klientely netreba mimo kuchyne žiadne prevádzkové miestnosti zaujímali by ma nutné kritériá na kuchynu. Je mi zbytočné platit nájom za velkú reštauráciu s prevádzkou ked sa bude využívať iba kuchyna. Zaujímalo by ma teda či je možné zriadiť kuchynu napr. v priestoroch rodinného domu. Zobral by som teda do prenájmu spodný 3oj izb. byt. Jednu väčšiu miestnosť by som prerobil na kuchynu. Je možné vykonávať v takomto priestore podnikanie ? Sú najaké povinné normy čo musí byť v priestore ktorý je označený ako kuchyna ? ( obkladačky na stenách, odsávanie, nerezové prac. stoly )