UFO - neidentifikovateľné finančné objekty

Pyramídy, Ponziho schéma, lietadlo, výrazne nevýhodné produkty
Pravidlá fóra
Nezabudnite, prosím, že svojou prítomnosťou a diskutovaním na tomto fóre vyjadrujete svoj súhlas s vždy aktuálnymi Podmienkami používania tohto fóra. Predovšetkým prosím dbajte na slušnosť komunikácie a rešpektovanie sa navzájom. Celé Podmienky používania tohto fóra si môžte prečítať tu.
Používateľov profilový obrázok
filip glasa
VETERAN MEMBER *****
Príspevky: 11207
Dátum registrácie: Št 30 11, 2006 8:31 pm
Bydlisko: Bratislava
Been thanked: 1 time
Kontaktovať používateľa:

UFO - neidentifikovateľné finančné objekty

Príspevok od používateľa filip glasa »

Dobrý den,

doufám, že Vám nevadí česká návštěva :-) Velice mě potěšilo, že Slovenští bratři mají takovýto hezký web a diskuzi o investování finančních prostředků. Já jsem povoláním právník a také jsem cca 2 roky zpátky uvažoval kam hodit své doposud vydělané finance. Prošel jsem neskutečné množství webových stránek nejrůznějších bank a nebankovních instituci až po investiční fondy.

Řeknu Vám jedno, je velký nesmysl investovat peníze na investiční konta bank, kde Vám nabídnou pár procent za rok. Sám jsem byl z toho velice frustrovaný, protože mi přislo nespravedlivé dostávát za tak velký vklad takto "usmrkané" procenta. Dále byla možnost investovat do nějakého fondu. Tam jsem měl zase strach, že o peníze příjdu. Negarantované fondy nemám v oblibě.