Máš pár stoviek navyše a chceš prevádzkovať eshop? Nie je pr

Zadajte dopyt na konkrétnu požiadavku sporenia, investovania či poistenia seba, alebo rodiny, alebo vypracovanie finančného plánu.
Pravidlá fóra
Nezabudnite, prosím, že svojou prítomnosťou a diskutovaním na tomto fóre vyjadrujete svoj súhlas s vždy aktuálnymi Podmienkami používania tohto fóra. Predovšetkým prosím dbajte na slušnosť komunikácie a rešpektovanie sa navzájom. Celé Podmienky používania tohto fóra si môžte prečítať tu.
ghas-sv
Príspevky: 1
Dátum registrácie: Po 23 03, 2015 3:49 pm

Máš pár stoviek navyše a chceš prevádzkovať eshop? Nie je pr

Príspevok od používateľa ghas-sv »

Zdravím ťa,

som programátor zo Slovenska a touto cestou hľadám človeka, spoluzakladateľa e-shopu/e-shopov. Tvoja úloha bude v prvom rade mať vytvorenú živnosť/povolenie na predaj nejakého, je jedno akého tovaru. Ďalej poskytnúť peniaze na webhosting - cca 30€ a potom podľa ďalších tvojich finančných možností sponzorovať reklamu e-shopu na facebooku/google adsense. Moja úloha bude vytvoriť grafiku e-shopu (žiadne treťotriedne šablóny, ale poriadný moderný design. Následne design nakódujem a o e-shop sa budem starať. Jedná sa o tvorbu dropshippingových e-shopov, tak si to vygoogli alebo ak máš seriózny záujem, tak mi napíš na simon.cihra@centrum.sk a ja ti dám bližšie informácie, ako bude naša spolupráca prebiehať.
Používateľov profilový obrázok
Chris
Platinum Member ***
Príspevky: 654
Dátum registrácie: St 17 08, 2011 10:43 pm
Been thanked: 1 time

Re: Máš pár stoviek navyše a chceš prevádzkovať eshop? Nie j

Príspevok od používateľa Chris »

Ved ak mas taketo skusenosti, tak ukaz projekty ake si kodil a v akom jazyku. :)
http://chat.fx4living.eu Slack trading chat
haleluah
Príspevky: 26
Dátum registrácie: Ne 04 01, 2015 9:15 pm

Re: Máš pár stoviek navyše a chceš prevádzkovať eshop? Nie j

Príspevok od používateľa haleluah »