Interactive Brokers

Výber, skúsenosti, poplatky

Re: Interactive Brokers

Poslaťod peter.cmorej » Pia 10 21, 2016 12:07 pm

mne hodil error aj ten formular. Pouzivas Chrome?
peter.cmorej
admin
 
Príspevky: 3022
Registrovaný: Pon 10 08, 2007 12:35 pm

Re: Interactive Brokers

Poslaťod Alo Bunda » Pia 10 21, 2016 12:37 pm

peter.cmorej píše:mne hodil error aj ten formular. Pouzivas Chrome?

Ja poutivam mozilla firefox. www.mozilla.sk
Obrázok užívateľa
Alo Bunda
 
Príspevky: 120
Registrovaný: Ned 07 27, 2014 8:11 am

Re: Interactive Brokers

Poslaťod JUGGLER » Pia 10 21, 2016 2:32 pm

peter.cmorej píše:caute, mate niekto emailovu adresu na support IB? mam seriozny problem zatvorit ucet. Vyhadzuje mi to error, do centra sprav sa uz neviem dostat a error vyhadzuje este aj ich kontaktny formular na webe. A peniaze nikde.



Najlepšie je priamo z TWS : help - customer servise - a tam zvolíš chat, alebo open message center. V chate máš človeka do 5 minút...v message centre môžeš vypísať TICKET ohladom konkrétneho problému a dostane sa to priamo špecialistovi. Druhá možnosť je urobiť to po nalogovaní do Account mamažmentu. Takú komunikáciu považujú za preverenú. Komunikáciu cez email velmi nemajú radi a trvá dlho.
In the stock market, timing is everything.
JUGGLER
 
Príspevky: 6128
Registrovaný: Štv 04 17, 2008 8:39 pm

Re: Interactive Brokers

Poslaťod mgulka » Pia 10 21, 2016 9:38 pm

peter.cmorej píše:caute, mate niekto emailovu adresu na support IB? mam seriozny problem zatvorit ucet. Vyhadzuje mi to error, do centra sprav sa uz neviem dostat a error vyhadzuje este aj ich kontaktny formular na webe. A peniaze nikde.


peter.cmorej píše:caute, mate niekto emailovu adresu na support IB? mam seriozny problem zatvorit ucet. Vyhadzuje mi to error, do centra sprav sa uz neviem dostat a error vyhadzuje este aj ich kontaktny formular na webe. A peniaze nikde.


Všeobecný e-mail už neexistuje. Iba ten inquiry. Asi viem aký error ti to vyhodilo - "Error 404 - Access denied". Ide o to, že údaje, ktoré si zadal (e-mail, account number alebo account name) sa nezhodujú. To asi preto, lebo si asi ten účet už zrušil. Alebo prečo sa vlastne nevieš dostať do message centre?

Takže riešenie:
- poslať inquiry ako non-existing client a všetko popísať s tým, že uvedieš aj svoje identifikačné údaje. A e-mail musíš uviesť iný ako je ten, ku ktorému sa vzťahuje účet, pretože asi opäť dostaneš errror

- dalšia možnosť je, že musíš zavolat na contact centre (volá sa do Švajčiarska)
mgulka
 
Príspevky: 91
Registrovaný: Uto 06 25, 2013 10:11 am

Re: Interactive Brokers

Poslaťod peter.cmorej » Pia 10 21, 2016 9:50 pm

dik Martin, ale aj tak stale dostavam Error 403 - Access Denied, ak ked som isiel ako neexistujuci klient a s inym emailom. To snad do frasa nie je ani pravda.

Juggler, do TWS sa uz neviem nalogovat a v account manazmente sa zasa neviem dostat do message centra. Mna asi drbne
peter.cmorej
admin
 
Príspevky: 3022
Registrovaný: Pon 10 08, 2007 12:35 pm

Re: Interactive Brokers

Poslaťod JUGGLER » Pia 10 21, 2016 10:12 pm

Peter: na ich normálnej stránke bez nalogovania:
https://www.interactivebrokers.com/en/i ... ce&p=email

Klikni dole na SEND INQUIRY, vyplň a napíš im. Dole máš tie poondiaté bezpečnostné kódy..nezabudni vyplniť.

Z tých emailov čo fungovali si pametám help@interactivebrokers.com .

P.S. Môže byť takisto, že ti blbne Chrome. Normálne si stiahni Mozzilu, alebo Operu a vyskúšaj aj cez to. Môžeš mať viac prehliadačov, predvolený si potom necháš Chrome.
In the stock market, timing is everything.
JUGGLER
 
Príspevky: 6128
Registrovaný: Štv 04 17, 2008 8:39 pm

Re: Interactive Brokers

Poslaťod peter.cmorej » Pia 10 21, 2016 10:18 pm

presne to SEND INQUIRY nefunguje. Ani cez Chrome, ani cez Mozillu. Skusim to poslat na ten help, vdaka
peter.cmorej
admin
 
Príspevky: 3022
Registrovaný: Pon 10 08, 2007 12:35 pm

Re: Interactive Brokers

Poslaťod mgulka » Sob 10 29, 2016 3:46 pm

Peter, vyriešilo sa to nakoniec? Musel si tam volať?
mgulka
 
Príspevky: 91
Registrovaný: Uto 06 25, 2013 10:11 am

Re: Interactive Brokers

Poslaťod peter.cmorej » Sob 10 29, 2016 4:05 pm

sorry, zabudol som napisat. Vo stvrtok prisli peniaze, takze vyriesil. Ale na email neodpovedali, tak neviem ci sa to vyriesilo "samo" alebo vdaka emailu.
peter.cmorej
admin
 
Príspevky: 3022
Registrovaný: Pon 10 08, 2007 12:35 pm

Re: Interactive Brokers

Poslaťod daniel78 » Ned 11 13, 2016 6:53 pm

Zdravím,

ako som už písal nedávno mám Cash účet(EUR) cez Lynx. Skúšam sa hrať trochu s ich online platformou Lynx Basic a takisto s IB WebTrader. Narazil som následujúce 'problémy'.
IB WebTrader:
- na Forex chcem zameniť moje EUR za USD. Zvolím SELL EUR.USD, exchange: IDEALPRO(iné mi neponúka). Avšak príkaz je odmietnutý s hláškou: "Order Reject: This account may only submit orders that would close or reduce existing positions."
Chcú mi tým povedať, že pri Cash účte nemôžem zameniť EUR za USD pretože to je SELL?
- podobne idem na Stock, vyberiem napríklad AMGN zadám také množstvo aby som sa vliezol do môjho budget, dám buy a znovu dostávam error report: "CASH AVAILABLE (SETTLED CASH): 0.00; CASH NEEDED FOR THIS ORDER AND OTHER PENDING ORDERS: 1405.00"
Nemôžem kúpiť US akcie pokiaľ mám na účte EUR?
Lynx Basic:
- na Forex ten istý scenár, ale iná chybová hláška: "The order on EUR was rejected with reason: Your order was rejected during LIQONLY Mode."
- pri Stock to isté ako WebTrader

Stretli ste sa s niečím podobným počas vašeho obchodovania? Budem rád za každu informáciu.
Ďakujem.
daniel78
 
Príspevky: 6
Registrovaný: Uto 10 18, 2016 6:51 pm

Re: Interactive Brokers

Poslaťod JUGGLER » Ned 11 13, 2016 8:25 pm

Všetky tie veci sa tu už preberali...pozri pre detaily. Cash účet má vysporiadanie 3 dni a dovtedy nemôžeš nič robiť. Najlešie bude, ked si účet zmeníš na margin ( tam je vysporiadanie ihneď a môžeš ho trejdiť ako cash ) a ked nakupuješ prevážne dolárové aktíva, tak si zmen celý účet z EUR na USD. Vklady a výbery budeš aj tak môcť robiť v EUR. To všetko sa dá na existujúcom účte cez account manažment.
In the stock market, timing is everything.
JUGGLER
 
Príspevky: 6128
Registrovaný: Štv 04 17, 2008 8:39 pm

Re: Interactive Brokers

Poslaťod Alo Bunda » Ned 11 13, 2016 8:30 pm

daniel78 píše:Zdravím,

ako som už písal nedávno mám Cash účet(EUR) cez Lynx. Skúšam sa hrať trochu s ich online platformou Lynx Basic a takisto s IB WebTrader. Narazil som následujúce 'problémy'.
IB WebTrader:
- na Forex chcem zameniť moje EUR za USD. Zvolím SELL EUR.USD, exchange: IDEALPRO(iné mi neponúka). Avšak príkaz je odmietnutý s hláškou: "Order Reject: This account may only submit orders that would close or reduce existing positions."
Chcú mi tým povedať, že pri Cash účte nemôžem zameniť EUR za USD pretože to je SELL?
- podobne idem na Stock, vyberiem napríklad AMGN zadám také množstvo aby som sa vliezol do môjho budget, dám buy a znovu dostávam error report: "CASH AVAILABLE (SETTLED CASH): 0.00; CASH NEEDED FOR THIS ORDER AND OTHER PENDING ORDERS: 1405.00"
Nemôžem kúpiť US akcie pokiaľ mám na účte EUR?
Lynx Basic:
- na Forex ten istý scenár, ale iná chybová hláška: "The order on EUR was rejected with reason: Your order was rejected during LIQONLY Mode."
- pri Stock to isté ako WebTrader

Stretli ste sa s niečím podobným počas vašeho obchodovania? Budem rád za každu informáciu.
Ďakujem.

to IDEALPRO musiš zmeniť na FXCONV
Obrázok užívateľa
Alo Bunda
 
Príspevky: 120
Registrovaný: Ned 07 27, 2014 8:11 am

Re: Interactive Brokers

Poslaťod daniel78 » Ned 11 13, 2016 8:59 pm

Čo majú tieto chybové hlásenia spoločné s vysporiadaním 3 dní? Ja chcem zadať nový príkaz na nákup, ktorý neprejde, kvôli zmieneným error reports. Prezrel som tento thread a nenašiel som žiadny príspevok s týmito hláseniami.
WebTrader ani Lynx online platforma nič iné ako IDEALPRO neponúkajú. Teraz som skúšal to isté cez TWS, kde v záložke konverze som mohol zadať FXCONV, avšak chybová hláška tá istá:
"Your order was rejected during LIQONLY Mode."
daniel78
 
Príspevky: 6
Registrovaný: Uto 10 18, 2016 6:51 pm

Re: Interactive Brokers

Poslaťod JUGGLER » Ned 11 13, 2016 9:46 pm

daniel78 píše:Ja chcem zadať nový príkaz na nákup, ktorý neprejde


Ukončil si nejaký obchod v predchádzajúcich 3 dňoch?
In the stock market, timing is everything.
JUGGLER
 
Príspevky: 6128
Registrovaný: Štv 04 17, 2008 8:39 pm

Re: Interactive Brokers

Poslaťod daniel78 » Ned 11 13, 2016 10:52 pm

Nie žiadny obchod som vôbec ešte nespravil. Účet je aktívný už vyše 2 mesiacov.
daniel78
 
Príspevky: 6
Registrovaný: Uto 10 18, 2016 6:51 pm

Re: Interactive Brokers

Poslaťod Alo Bunda » Ned 11 13, 2016 11:06 pm

Daniel najlepšie urobíš,keď zavoláš do Lynx.
Obrázok užívateľa
Alo Bunda
 
Príspevky: 120
Registrovaný: Ned 07 27, 2014 8:11 am

Re: Interactive Brokers

Poslaťod JUGGLER » Ned 11 13, 2016 11:50 pm

A neskúšal si to ináč ako cez Web Platformu? Najprv by som sa nalogoval do Account Manažmentu a skontroloval, či tam nemám nejakú hlášku, či je vôbec účet aktívny. Potom by som sa skúsil nalogovať do TWS platformy (TWS Latest..najlepšie verzia Stable) a tam do riadku nahodil EUR a nejaký akciový titul, či ti vôbec fungujú dáta, či je všetko OK. Odtial je najlepšie meniť EUR na USD, lebo vidíš kurzy naživo - nespoliehaš sa na kotácie z web platformy. ..Ale to už neviem ako to má Lynx zariadené z platformou a s customer servisom... Akurát viem, že používajú platformu IB.

P.S. Dávaš svoje otázky do vlákna IB, preto sa snažím odpovedať akoby som riešil problém s IB.
In the stock market, timing is everything.
JUGGLER
 
Príspevky: 6128
Registrovaný: Štv 04 17, 2008 8:39 pm

Re: Interactive Brokers

Poslaťod daniel78 » Štv 11 17, 2016 8:28 pm

Alo Bunda píše:Daniel najlepšie urobíš,keď zavoláš do Lynx.


No nakoniec som aj urobil a bola to chyba na ich strane. Dík za rady.
daniel78
 
Príspevky: 6
Registrovaný: Uto 10 18, 2016 6:51 pm

Re: Interactive Brokers

Poslaťod jpeg » Ned 12 25, 2016 1:44 pm

Zdravím,
už dávnejšie som si všimol , že v TWS mi zmizla (alebo som ju já nejakým nedopatrením odstránil) záložka Portfolio.
Vedeli by ste mi prosím nejako poradiť, nijako ju neviem nájsť ani v nastaveniach , no proste nikde.

v paper trading ju mám tuto:

http://imgur.com/a/5Zq4a
Obrázok

ale v normálnej platforme ju nevidím:

http://imgur.com/a/TzlXx
Obrázok

Ďakujem.
jpeg
 
Príspevky: 80
Registrovaný: Ned 03 17, 2013 4:04 pm

Re: Interactive Brokers

Poslaťod Alo Bunda » Str 12 28, 2016 9:03 pm

jpeg píše:Zdravím,
už dávnejšie som si všimol , že v TWS mi zmizla (alebo som ju já nejakým nedopatrením odstránil) záložka Portfolio.
Vedeli by ste mi prosím nejako poradiť, nijako ju neviem nájsť ani v nastaveniach , no proste nikde.

v paper trading ju mám tuto:

http://imgur.com/a/5Zq4a
Obrázok

ale v normálnej platforme ju nevidím:

http://imgur.com/a/TzlXx
Obrázok

Ďakujem.

V TWS klikni na File a daj settings recovery
Obrázok užívateľa
Alo Bunda
 
Príspevky: 120
Registrovaný: Ned 07 27, 2014 8:11 am

Re: Interactive Brokers

Poslaťod Alo Bunda » Str 12 28, 2016 9:09 pm

v TWS vedla Trade je account klikni na to a tam je portfolio Window
Obrázok užívateľa
Alo Bunda
 
Príspevky: 120
Registrovaný: Ned 07 27, 2014 8:11 am

Re: Interactive Brokers

Poslaťod jpeg » Str 12 28, 2016 9:11 pm

Super to je ono , už je to v poriadku .ďakujem ti veľmi pekne, všetko možne som skúšal všade hľadal a nič a pritom to bolo také jednoduché.
Ďakujem ešte raz.
jpeg
 
Príspevky: 80
Registrovaný: Ned 03 17, 2013 4:04 pm

Re: Interactive Brokers

Poslaťod Frosy » Štv 12 29, 2016 2:23 am

dajte tu nejake hodnotenia kvality uzivatelov a prispevkov na to forum, viem ze to existuje :-) ja som uneseny z Ala Bundy, jeho 100 prispevkov za tych dva a pol roka maju viac pridanej hodnoty jak vsetci ti ladisovia, icebergovia, istaforex a pod co tu vyprodukovali haldy balastu za tie roky :-)

Alo len tak dalej!
Frosy
 
Príspevky: 75
Registrovaný: Štv 12 13, 2007 10:51 pm

Predchádzajúci

Späť na Brokeri - cez koho na burzu

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Bing [Bot] a 1 hosť