Interactive Brokers

Výber, skúsenosti, poplatky

Re: Interactive Brokers

Poslaťod peter.cmorej » Pia 10 21, 2016 12:07 pm

mne hodil error aj ten formular. Pouzivas Chrome?
peter.cmorej
admin
 
Príspevky: 3038
Registrovaný: Pon 10 08, 2007 12:35 pm

Re: Interactive Brokers

Poslaťod Alo Bunda » Pia 10 21, 2016 12:37 pm

peter.cmorej píše:mne hodil error aj ten formular. Pouzivas Chrome?

Ja poutivam mozilla firefox. www.mozilla.sk
If God had wanted women to play ball,
he would've made them men.
Alo Bunda
Obrázok užívateľa
Alo Bunda
 
Príspevky: 140
Registrovaný: Ned 07 27, 2014 8:11 am
Bydlisko: Chicago

Re: Interactive Brokers

Poslaťod JUGGLER » Pia 10 21, 2016 2:32 pm

peter.cmorej píše:caute, mate niekto emailovu adresu na support IB? mam seriozny problem zatvorit ucet. Vyhadzuje mi to error, do centra sprav sa uz neviem dostat a error vyhadzuje este aj ich kontaktny formular na webe. A peniaze nikde.



Najlepšie je priamo z TWS : help - customer servise - a tam zvolíš chat, alebo open message center. V chate máš človeka do 5 minút...v message centre môžeš vypísať TICKET ohladom konkrétneho problému a dostane sa to priamo špecialistovi. Druhá možnosť je urobiť to po nalogovaní do Account mamažmentu. Takú komunikáciu považujú za preverenú. Komunikáciu cez email velmi nemajú radi a trvá dlho.
In the stock market, timing is everything.
JUGGLER
 
Príspevky: 6195
Registrovaný: Štv 04 17, 2008 8:39 pm

Re: Interactive Brokers

Poslaťod mgulka » Pia 10 21, 2016 9:38 pm

peter.cmorej píše:caute, mate niekto emailovu adresu na support IB? mam seriozny problem zatvorit ucet. Vyhadzuje mi to error, do centra sprav sa uz neviem dostat a error vyhadzuje este aj ich kontaktny formular na webe. A peniaze nikde.


peter.cmorej píše:caute, mate niekto emailovu adresu na support IB? mam seriozny problem zatvorit ucet. Vyhadzuje mi to error, do centra sprav sa uz neviem dostat a error vyhadzuje este aj ich kontaktny formular na webe. A peniaze nikde.


Všeobecný e-mail už neexistuje. Iba ten inquiry. Asi viem aký error ti to vyhodilo - "Error 404 - Access denied". Ide o to, že údaje, ktoré si zadal (e-mail, account number alebo account name) sa nezhodujú. To asi preto, lebo si asi ten účet už zrušil. Alebo prečo sa vlastne nevieš dostať do message centre?

Takže riešenie:
- poslať inquiry ako non-existing client a všetko popísať s tým, že uvedieš aj svoje identifikačné údaje. A e-mail musíš uviesť iný ako je ten, ku ktorému sa vzťahuje účet, pretože asi opäť dostaneš errror

- dalšia možnosť je, že musíš zavolat na contact centre (volá sa do Švajčiarska)
mgulka
 
Príspevky: 91
Registrovaný: Uto 06 25, 2013 10:11 am

Re: Interactive Brokers

Poslaťod peter.cmorej » Pia 10 21, 2016 9:50 pm

dik Martin, ale aj tak stale dostavam Error 403 - Access Denied, ak ked som isiel ako neexistujuci klient a s inym emailom. To snad do frasa nie je ani pravda.

Juggler, do TWS sa uz neviem nalogovat a v account manazmente sa zasa neviem dostat do message centra. Mna asi drbne
peter.cmorej
admin
 
Príspevky: 3038
Registrovaný: Pon 10 08, 2007 12:35 pm

Re: Interactive Brokers

Poslaťod JUGGLER » Pia 10 21, 2016 10:12 pm

Peter: na ich normálnej stránke bez nalogovania:
https://www.interactivebrokers.com/en/i ... ce&p=email

Klikni dole na SEND INQUIRY, vyplň a napíš im. Dole máš tie poondiaté bezpečnostné kódy..nezabudni vyplniť.

Z tých emailov čo fungovali si pametám help@interactivebrokers.com .

P.S. Môže byť takisto, že ti blbne Chrome. Normálne si stiahni Mozzilu, alebo Operu a vyskúšaj aj cez to. Môžeš mať viac prehliadačov, predvolený si potom necháš Chrome.
In the stock market, timing is everything.
JUGGLER
 
Príspevky: 6195
Registrovaný: Štv 04 17, 2008 8:39 pm

Re: Interactive Brokers

Poslaťod peter.cmorej » Pia 10 21, 2016 10:18 pm

presne to SEND INQUIRY nefunguje. Ani cez Chrome, ani cez Mozillu. Skusim to poslat na ten help, vdaka
peter.cmorej
admin
 
Príspevky: 3038
Registrovaný: Pon 10 08, 2007 12:35 pm

Re: Interactive Brokers

Poslaťod mgulka » Sob 10 29, 2016 3:46 pm

Peter, vyriešilo sa to nakoniec? Musel si tam volať?
mgulka
 
Príspevky: 91
Registrovaný: Uto 06 25, 2013 10:11 am

Re: Interactive Brokers

Poslaťod peter.cmorej » Sob 10 29, 2016 4:05 pm

sorry, zabudol som napisat. Vo stvrtok prisli peniaze, takze vyriesil. Ale na email neodpovedali, tak neviem ci sa to vyriesilo "samo" alebo vdaka emailu.
peter.cmorej
admin
 
Príspevky: 3038
Registrovaný: Pon 10 08, 2007 12:35 pm

Re: Interactive Brokers

Poslaťod daniel78 » Ned 11 13, 2016 6:53 pm

Zdravím,

ako som už písal nedávno mám Cash účet(EUR) cez Lynx. Skúšam sa hrať trochu s ich online platformou Lynx Basic a takisto s IB WebTrader. Narazil som následujúce 'problémy'.
IB WebTrader:
- na Forex chcem zameniť moje EUR za USD. Zvolím SELL EUR.USD, exchange: IDEALPRO(iné mi neponúka). Avšak príkaz je odmietnutý s hláškou: "Order Reject: This account may only submit orders that would close or reduce existing positions."
Chcú mi tým povedať, že pri Cash účte nemôžem zameniť EUR za USD pretože to je SELL?
- podobne idem na Stock, vyberiem napríklad AMGN zadám také množstvo aby som sa vliezol do môjho budget, dám buy a znovu dostávam error report: "CASH AVAILABLE (SETTLED CASH): 0.00; CASH NEEDED FOR THIS ORDER AND OTHER PENDING ORDERS: 1405.00"
Nemôžem kúpiť US akcie pokiaľ mám na účte EUR?
Lynx Basic:
- na Forex ten istý scenár, ale iná chybová hláška: "The order on EUR was rejected with reason: Your order was rejected during LIQONLY Mode."
- pri Stock to isté ako WebTrader

Stretli ste sa s niečím podobným počas vašeho obchodovania? Budem rád za každu informáciu.
Ďakujem.
daniel78
 
Príspevky: 6
Registrovaný: Uto 10 18, 2016 6:51 pm

Re: Interactive Brokers

Poslaťod JUGGLER » Ned 11 13, 2016 8:25 pm

Všetky tie veci sa tu už preberali...pozri pre detaily. Cash účet má vysporiadanie 3 dni a dovtedy nemôžeš nič robiť. Najlešie bude, ked si účet zmeníš na margin ( tam je vysporiadanie ihneď a môžeš ho trejdiť ako cash ) a ked nakupuješ prevážne dolárové aktíva, tak si zmen celý účet z EUR na USD. Vklady a výbery budeš aj tak môcť robiť v EUR. To všetko sa dá na existujúcom účte cez account manažment.
In the stock market, timing is everything.
JUGGLER
 
Príspevky: 6195
Registrovaný: Štv 04 17, 2008 8:39 pm

Re: Interactive Brokers

Poslaťod Alo Bunda » Ned 11 13, 2016 8:30 pm

daniel78 píše:Zdravím,

ako som už písal nedávno mám Cash účet(EUR) cez Lynx. Skúšam sa hrať trochu s ich online platformou Lynx Basic a takisto s IB WebTrader. Narazil som následujúce 'problémy'.
IB WebTrader:
- na Forex chcem zameniť moje EUR za USD. Zvolím SELL EUR.USD, exchange: IDEALPRO(iné mi neponúka). Avšak príkaz je odmietnutý s hláškou: "Order Reject: This account may only submit orders that would close or reduce existing positions."
Chcú mi tým povedať, že pri Cash účte nemôžem zameniť EUR za USD pretože to je SELL?
- podobne idem na Stock, vyberiem napríklad AMGN zadám také množstvo aby som sa vliezol do môjho budget, dám buy a znovu dostávam error report: "CASH AVAILABLE (SETTLED CASH): 0.00; CASH NEEDED FOR THIS ORDER AND OTHER PENDING ORDERS: 1405.00"
Nemôžem kúpiť US akcie pokiaľ mám na účte EUR?
Lynx Basic:
- na Forex ten istý scenár, ale iná chybová hláška: "The order on EUR was rejected with reason: Your order was rejected during LIQONLY Mode."
- pri Stock to isté ako WebTrader

Stretli ste sa s niečím podobným počas vašeho obchodovania? Budem rád za každu informáciu.
Ďakujem.

to IDEALPRO musiš zmeniť na FXCONV
If God had wanted women to play ball,
he would've made them men.
Alo Bunda
Obrázok užívateľa
Alo Bunda
 
Príspevky: 140
Registrovaný: Ned 07 27, 2014 8:11 am
Bydlisko: Chicago

Re: Interactive Brokers

Poslaťod daniel78 » Ned 11 13, 2016 8:59 pm

Čo majú tieto chybové hlásenia spoločné s vysporiadaním 3 dní? Ja chcem zadať nový príkaz na nákup, ktorý neprejde, kvôli zmieneným error reports. Prezrel som tento thread a nenašiel som žiadny príspevok s týmito hláseniami.
WebTrader ani Lynx online platforma nič iné ako IDEALPRO neponúkajú. Teraz som skúšal to isté cez TWS, kde v záložke konverze som mohol zadať FXCONV, avšak chybová hláška tá istá:
"Your order was rejected during LIQONLY Mode."
daniel78
 
Príspevky: 6
Registrovaný: Uto 10 18, 2016 6:51 pm

Re: Interactive Brokers

Poslaťod JUGGLER » Ned 11 13, 2016 9:46 pm

daniel78 píše:Ja chcem zadať nový príkaz na nákup, ktorý neprejde


Ukončil si nejaký obchod v predchádzajúcich 3 dňoch?
In the stock market, timing is everything.
JUGGLER
 
Príspevky: 6195
Registrovaný: Štv 04 17, 2008 8:39 pm

Re: Interactive Brokers

Poslaťod daniel78 » Ned 11 13, 2016 10:52 pm

Nie žiadny obchod som vôbec ešte nespravil. Účet je aktívný už vyše 2 mesiacov.
daniel78
 
Príspevky: 6
Registrovaný: Uto 10 18, 2016 6:51 pm

Re: Interactive Brokers

Poslaťod Alo Bunda » Ned 11 13, 2016 11:06 pm

Daniel najlepšie urobíš,keď zavoláš do Lynx.
If God had wanted women to play ball,
he would've made them men.
Alo Bunda
Obrázok užívateľa
Alo Bunda
 
Príspevky: 140
Registrovaný: Ned 07 27, 2014 8:11 am
Bydlisko: Chicago

Re: Interactive Brokers

Poslaťod JUGGLER » Ned 11 13, 2016 11:50 pm

A neskúšal si to ináč ako cez Web Platformu? Najprv by som sa nalogoval do Account Manažmentu a skontroloval, či tam nemám nejakú hlášku, či je vôbec účet aktívny. Potom by som sa skúsil nalogovať do TWS platformy (TWS Latest..najlepšie verzia Stable) a tam do riadku nahodil EUR a nejaký akciový titul, či ti vôbec fungujú dáta, či je všetko OK. Odtial je najlepšie meniť EUR na USD, lebo vidíš kurzy naživo - nespoliehaš sa na kotácie z web platformy. ..Ale to už neviem ako to má Lynx zariadené z platformou a s customer servisom... Akurát viem, že používajú platformu IB.

P.S. Dávaš svoje otázky do vlákna IB, preto sa snažím odpovedať akoby som riešil problém s IB.
In the stock market, timing is everything.
JUGGLER
 
Príspevky: 6195
Registrovaný: Štv 04 17, 2008 8:39 pm

Re: Interactive Brokers

Poslaťod daniel78 » Štv 11 17, 2016 8:28 pm

Alo Bunda píše:Daniel najlepšie urobíš,keď zavoláš do Lynx.


No nakoniec som aj urobil a bola to chyba na ich strane. Dík za rady.
daniel78
 
Príspevky: 6
Registrovaný: Uto 10 18, 2016 6:51 pm

Re: Interactive Brokers

Poslaťod jpeg » Ned 12 25, 2016 1:44 pm

Zdravím,
už dávnejšie som si všimol , že v TWS mi zmizla (alebo som ju já nejakým nedopatrením odstránil) záložka Portfolio.
Vedeli by ste mi prosím nejako poradiť, nijako ju neviem nájsť ani v nastaveniach , no proste nikde.

v paper trading ju mám tuto:

http://imgur.com/a/5Zq4a
Obrázok

ale v normálnej platforme ju nevidím:

http://imgur.com/a/TzlXx
Obrázok

Ďakujem.
jpeg
 
Príspevky: 85
Registrovaný: Ned 03 17, 2013 4:04 pm

Re: Interactive Brokers

Poslaťod Alo Bunda » Str 12 28, 2016 9:03 pm

jpeg píše:Zdravím,
už dávnejšie som si všimol , že v TWS mi zmizla (alebo som ju já nejakým nedopatrením odstránil) záložka Portfolio.
Vedeli by ste mi prosím nejako poradiť, nijako ju neviem nájsť ani v nastaveniach , no proste nikde.

v paper trading ju mám tuto:

http://imgur.com/a/5Zq4a
Obrázok

ale v normálnej platforme ju nevidím:

http://imgur.com/a/TzlXx
Obrázok

Ďakujem.

V TWS klikni na File a daj settings recovery
If God had wanted women to play ball,
he would've made them men.
Alo Bunda
Obrázok užívateľa
Alo Bunda
 
Príspevky: 140
Registrovaný: Ned 07 27, 2014 8:11 am
Bydlisko: Chicago

Re: Interactive Brokers

Poslaťod Alo Bunda » Str 12 28, 2016 9:09 pm

v TWS vedla Trade je account klikni na to a tam je portfolio Window
If God had wanted women to play ball,
he would've made them men.
Alo Bunda
Obrázok užívateľa
Alo Bunda
 
Príspevky: 140
Registrovaný: Ned 07 27, 2014 8:11 am
Bydlisko: Chicago

Re: Interactive Brokers

Poslaťod jpeg » Str 12 28, 2016 9:11 pm

Super to je ono , už je to v poriadku .ďakujem ti veľmi pekne, všetko možne som skúšal všade hľadal a nič a pritom to bolo také jednoduché.
Ďakujem ešte raz.
jpeg
 
Príspevky: 85
Registrovaný: Ned 03 17, 2013 4:04 pm

Re: Interactive Brokers

Poslaťod Frosy » Štv 12 29, 2016 2:23 am

dajte tu nejake hodnotenia kvality uzivatelov a prispevkov na to forum, viem ze to existuje :-) ja som uneseny z Ala Bundy, jeho 100 prispevkov za tych dva a pol roka maju viac pridanej hodnoty jak vsetci ti ladisovia, icebergovia, istaforex a pod co tu vyprodukovali haldy balastu za tie roky :-)

Alo len tak dalej!
Frosy
 
Príspevky: 81
Registrovaný: Štv 12 13, 2007 10:51 pm

Re: Interactive Brokers

Poslaťod Hawk » Ned 01 29, 2017 9:31 pm

Nestretli ste sa s tým mat okrem účtu aj poducet/poducty? Premýšľam ako oddeliť konzervatívne investovanie na dôchodok od tradingu dik
Hawk
 
Príspevky: 47
Registrovaný: Pon 05 14, 2012 7:31 pm

Re: Interactive Brokers

Poslaťod Robo_1 » Pia 02 10, 2017 12:25 am

Hawk, prejdi si tento thread, celkom detailne su tam vysvetlene typu uctov, pod uctov a aj kedy ti charguju 2 x inactivity fee a je potrebny min deposit

https://www.elitetrader.com/et/threads/ ... 523/page-4
Robo_1
 
Príspevky: 3
Registrovaný: Pia 11 18, 2016 12:28 am

Re: Interactive Brokers

Poslaťod Hawk » Pia 02 10, 2017 10:36 pm

vdaka prestudujem
Hawk
 
Príspevky: 47
Registrovaný: Pon 05 14, 2012 7:31 pm

Re: Interactive Brokers

Poslaťod jan » Pon 02 20, 2017 5:09 pm

viete mi poradit ako spojim Interactive ucet s myfxbook?
Potesil by nejaky navod.
Nasiel som nejake platene aplikacie, ale snad to ide spravit aj bezplatne.

Pripadne navod k pripojeniu sa na nejaku podobnu sluzbu ako je myfxbook.

Dakujem
jan
 
Príspevky: 357
Registrovaný: Sob 09 15, 2007 7:54 pm

Predchádzajúci

Späť na Brokeri - cez koho na burzu

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť