The Dhandho Investor

Knihy o investovaní, školenia a iné vzdelávacie produkty v oblasti investovania
Pravidlá fóra
Nezabudnite, prosím, že svojou prítomnosťou a diskutovaním na tomto fóre vyjadrujete svoj súhlas s vždy aktuálnymi Podmienkami používania tohto fóra. Predovšetkým prosím dbajte na slušnosť komunikácie a rešpektovanie sa navzájom. Celé Podmienky používania tohto fóra si môžte prečítať tu.
jonatanus
VETERAN MEMBER *****
Dátum registrácie: Št 12 04, 2007 4:02 am

The Dhandho Investor

Príspevok od používateľa jonatanus »

Obrázok
The Dhandho Investor: The Low - Risk Value Method to High Returns (Hardcover)
The Dhandho method expands on the groundbreaking principles of value investing expounded by Benjamin Graham, Warren Buffett, and Charlie Munger.
mohla by to byt dalsia valueinvesting klasika...
ladis nepocul si o tom nieco? (je to nove, april 2007)
Používateľov profilový obrázok
Ladis
VETERAN MEMBER *****
Dátum registrácie: Št 14 12, 2006 5:18 pm
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Ladis »

Nepočul jsem o tom niente. Ale chodim se 2x tydne divat do knihkupectvi , kdy uz prijde letos nova kniha nemecky : Phil Town - Pravidlo 1 = Neztrácej peníze. Uz je kniha anglicky a v kvetnu bude i nemecky. Ten Phil Town snad poradal plavby cluny Grand Canyonem nebo co a pak vystudoval Grahama a Buffetta a zacal vybirat akcie podle jejich strategie , ale kupovat a prodavat podle signalu indikatoru a pry udelal z tisice dolaru milion dolaru za 5 let. A po 5 letech v akciich uz porada prednasky o akciich pro davy lidi asi tak jako v Praze pan Richard Koza , pan Ludvik Turek , pan Daniel Gladiš. Spis si myslim , ze ten Phil Town vydelal ten milion s temi prednaskami a ne s akciemi , protoze to je problem s akciemi z 1 tisice za 5 let 1 milion.
♥ ♥ ♥ Akcie a burza - jediná kniha, kterou potřebuješ http://forum.nr1a.com ♥ ♥ ♥ http://nr1a.com/STOCKS.htm
Honzajs
Guru Member ****
Dátum registrácie: So 13 01, 2007 9:58 am

Príspevok od používateľa Honzajs »

Recenze z Whiskey and Gunpowder:

Mohnish Pabrai, a popular speaker at the Value Investing Congress and portfolio manager of Pabrai Investment Funds, reminds me of a young Warren Buffett. He’s delivered roughly 30% annualized returns to his investors since launching his partnership in 1999, similar to the return Buffett earned for his partners in the early years of his career.

Pabrai delivered a great presentation about the dilemmas that often face value investors. I’ve just read his great book, The Dhandho Investor: The Low-Risk Value Method to High Returns. I want to share my thoughts and a few quotes. Value Investing Congress attendees received a copy of Pabrai’s book at registration. It’s still available on Amazon, but perhaps not for very long. Pabrai’s last book, Mosaic, which I received at last year’s Congress, must be out of print. It was selling for $475 on Amazon. I recommend Pabrai’s books for anyone who wants to learn how the world’s top value investors think about risk.

Literally translated, “Dhandho” means “endeavors that create wealth.” Pabrai tells interesting stories about entrepreneurs that built empires following the time-tested principles of hard work and frugal living. But what makes Dhandho investors unique is their intelligent use of outside capital to invest in ventures where risk and reward can be boiled down to the phrase “Heads, I win; tails, I don’t lose much.”

The world is a very uncertain place and this uncertainty can ruin the best-laid plans of brilliant entrepreneurs. Dhandho investors realize this and seek to minimize the size of the losses they can potentially suffer. The best way to minimize the size of losses in the stock market is to minimize the price you’re willing to pay for shares in a business.
filip glasa
VETERAN MEMBER *****
Dátum registrácie: Št 30 11, 2006 8:31 pm
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa filip glasa »

A p. Gladiš robí prednášky v Prahe? Tp by som sa tam išiel pozrieť :lol:
jonatanus
VETERAN MEMBER *****
Dátum registrácie: Št 12 04, 2007 4:02 am

Re: The Dhandho Investor

Príspevok od používateľa jonatanus »

sklamanie. klasicky value investing, autor je buffett-wannabe (v dobrom slova zmysle), ale su tam uvedene ne-moc-presvedcive (a hlavne ani moc zaujimave) priklady nejakych indov... po prvych stranach som myslel ze to nedocitam, ale nastastie to ma len 180 stran a dost velky font :lol:, takze sa to dalo a dalej to bolo zaujimavejsie, aj ked nejake velke revolucne myslienky som tam teda nenasiel. 100x je tam napisane "heads, i win; tails, i don’t lose much", scim plne suhlasim ale to su uplne zakladne veci.
Honzajs
Guru Member ****
Dátum registrácie: So 13 01, 2007 9:58 am

Re: The Dhandho Investor

Príspevok od používateľa Honzajs »

Knihu jsem dočetl, jsou to základy. Pro hodnocení akcí pracuje s diskontovaným cash flow rozpracovaným pro různé varianty jak investice dopadne.

Osobně (ač ne Value investor) si z ní odnáším pár věcí - zajímavá metodika stanovení velikosti pozic, 1 screening (i když citovaný a ne jeho) jako generátor tipů pro další analýzy, doporučení koncentrovat portfolia a že klasická "Buffettologie" se hodí pouze na pomalu se měnící odvětví.
Napísať odpoveď

Návrat na "Knihy, literatúra o investovaní"