České banky používají jako zaklínadlo pojem individuální přístup ke klientům. Proto jsme je otestovali, jak se klientovi věnují a jestli mu umí poradit ohledně jeho osobních financí. První schůzku jsme absolvovali v ČSOB.
test poradenstva v bankách
Pravidlá fóra
Nezabudnite, prosím, že svojou prítomnosťou a diskutovaním na tomto fóre vyjadrujete svoj súhlas s vždy aktuálnymi Podmienkami používania tohto fóra. Predovšetkým prosím dbajte na slušnosť komunikácie a rešpektovanie sa navzájom. Celé Podmienky používania tohto fóra si môžte prečítať tu.
Nezabudnite, prosím, že svojou prítomnosťou a diskutovaním na tomto fóre vyjadrujete svoj súhlas s vždy aktuálnymi Podmienkami používania tohto fóra. Predovšetkým prosím dbajte na slušnosť komunikácie a rešpektovanie sa navzájom. Celé Podmienky používania tohto fóra si môžte prečítať tu.
- filip glasa
- VETERAN MEMBER *****
- Príspevky: 11207
- Dátum registrácie: Št 30 11, 2006 8:31 pm
- Bydlisko: Bratislava
- Been thanked: 1 time
- Kontaktovať používateľa:
test poradenstva v bankách
http://www.penize.cz/42391-financni-por ... ni-banky-i
- filip glasa
- VETERAN MEMBER *****
- Príspevky: 11207
- Dátum registrácie: Št 30 11, 2006 8:31 pm
- Bydlisko: Bratislava
- Been thanked: 1 time
- Kontaktovať používateľa:
-
- Platinum Member ***
- Príspevky: 694
- Dátum registrácie: Po 12 02, 2007 1:09 pm
- Bydlisko: Slovakia - Trenčín
Re: test poradenstva v bankách
Náhodne odpočuté dnes pri návšteve čsob:
Mifid, nemifid, banky sa k svojim klientom správajú a budú správať stále rovnako, akurát, že metódy budú sofistikovanejšie a prepracovanejšie. Ak chcete od klienta vymámiť peniaze vždy sa nájde spôsob, lebo sme si zvykli hovoriť to, čo chce druhá strana počuť a nie to, ako sa veci v skutočnosti majú.
Je chválihodné, že banky pristupujú ku klientom takto, ale v prvá otázka nabáda na odpoveď, lebo ak niečomu moc nerozumiem volím zlatú strednú cestu. A v druhej otázke ktovie prečo možná strata je nižšia ako možný zisk. Prečo je to tak je všetkým jasné. Už nie je jasné, prečo sa klient nepýta ako je možné, že strata môže byť menšia ako zisk a ak ide o zaistenie straty, čo toto zaistenie stojí.Klienský poradca: Aké riziko ste ochotný akceptovať nízke, stredné, alebo vysoké?
Klient: Stredné.
Klienský poradca: Aký je váš očakávaný výnos? Máme tu tri intervaly:
Strata -3%, zisk 7%
strata -7%, zisk 15%
strata -15%, zisk 35%...
Mifid, nemifid, banky sa k svojim klientom správajú a budú správať stále rovnako, akurát, že metódy budú sofistikovanejšie a prepracovanejšie. Ak chcete od klienta vymámiť peniaze vždy sa nájde spôsob, lebo sme si zvykli hovoriť to, čo chce druhá strana počuť a nie to, ako sa veci v skutočnosti majú.
Vedieť sa pozrieť na vec z viacerých uhlov, je pre mňa dôležitejšie, ako skalopevne zastávať určitý názor.
-
- Gold Member **
- Príspevky: 350
- Dátum registrácie: Ne 24 02, 2008 11:28 am
Re: test poradenstva v bankách
filip glasa napísal:Druhá časť:
http://www.penize.cz/42480-financni-pla ... i-banky-ii
precital som si clanok a musim povedat, ze to ma svoju uroven. Dokonca ma to prekvapilo.