U mňa to už nie je pocit, ale ISTOTA.jogobela napísal:
Mam taky pocit, ze v poistovniach, bankach a fondoch nevyuzivaju svojich odbornikov na to, aby lepsie dokazali zhodnotit peniaze klientov, ale na to, ako vymysliet co najrafinovanejsi sposob, ako pomocou poplatkov a roznych fint pripravit ludi o zisky z ulozenych penazi.
A čím menej dokážu zhodnocovať kapitál, tým nenásytnejšie a drzejšie vyciciavajú vlastných klientov.
A neplatí to len o finančných inštitúciách.
Minule som čítal v Trende, že v Rakúsku za paušál 25 eur klient telefonuje 1000 minút.
Citujem z internetu a pridávam aj linku na zdroj:
,,Veľmi ma naštvala skutocnosť, ktorú som pred nedavnom zistil v Rakúsku.
Som zakaznikom Orange na Slovensku. Platím mesačne 43 Eur za 250 min.
V Rakúsku u toho istého operátora majú však moji priatelia paušal 25 Eur za 1000 min. do všetkých sieti v EU.
Inak povedané po prepočte na minúty to vychádza 7krat lacnejšie ako nás.,,
http://www.topky.org/2009_02_01_archive.html" onclick="window.open(this.href);return false;
A čo urobil Orange? Túto pravdu považuje za útok a vyhráža sa trestným stíhaním za šírenie poplašných správ.
Nakoniec aspon pokus o objektívnosť:
http://www.mobil.sk/spravy/?clanok=8604" onclick="window.open(this.href);return false;
Pre inteligentných klientov síce u nás majú paušál 2250 minút za 30 eúr, ale uznajte: nie sú tie paušály a celkový marketing tak zložité, že neustále ohlupujú ľudí?
Ja som už definitívne stratil nervy lúšťiť to a rozhodol som sa, že pri najbližšej expirácii mojej zmluvy prejdem aj s číslom ku O2 .
S princípu.
PRAVDA je dnes úplne irelevantná.
Každý sa dnes oháňa zmluvami a právnikmi...
Skrátka, keď si hlúpy a podpíšeš niečo, čomu nerozumieš, alebo nemáš čas a nervy to lúšťiť, tak platíš a platíš...
P.S.
Doteraz som chápal logiku, prečo jedna Coca Cola je 3x drahšia v Londýne ako na Ukrajine.
Teraz sa snažím pochopiť, prečo musí byť niečo niekoľkokrát drahšie na Slovensku ako v Rakúsku.