kde investovat zarobené peniaze

Zadajte dopyt na konkrétnu požiadavku sporenia, investovania či poistenia seba, alebo rodiny, alebo vypracovanie finančného plánu.
Pravidlá fóra
Nezabudnite, prosím, že svojou prítomnosťou a diskutovaním na tomto fóre vyjadrujete svoj súhlas s vždy aktuálnymi Podmienkami používania tohto fóra. Predovšetkým prosím dbajte na slušnosť komunikácie a rešpektovanie sa navzájom. Celé Podmienky používania tohto fóra si môžte prečítať tu.
carlos5112
Príspevky: 2
Dátum registrácie: So 20 07, 2013 8:13 pm

kde investovat zarobené peniaze

Príspevok od používateľa carlos5112 »

Dobrý deň,

Som študent a momentálne pracujem na 3 mesiace v USA. Zo zarobených peňazí som si chcel kúpiť auto avšak nezdá sa mi to ako najrozumnejší nápad, tak som sa zamýšľal a chcel by som tie peniaze investovať, aj keď sa nebude jednať o veľkú čiastku predpokladám, že domov donesiem od 3 500€ do 5000€. Chcel by som vás poprosiť o rady ako a kde to investovať. Mám nejaké ekonomické základy z VŠ, takže niesom v tejto téme úplne out ale v oblasti investovania som nováčik.

Ďakujem

kontakt: j.adamciak@gmail.com
Používateľov profilový obrázok
filip glasa
VETERAN MEMBER *****
Príspevky: 11207
Dátum registrácie: Št 30 11, 2006 8:31 pm
Bydlisko: Bratislava
Been thanked: 1 time
Kontaktovať používateľa:

Re: kde investovat zarobené peniaze

Príspevok od používateľa filip glasa »

takato volatilita ti vadit nebude?

Obrázok

ked nie, tak zani studovat a potom mozes nakupit nejake akcie. Ked ti taka volatilita vadi, tak si daj polku penazi na dlhsie terminaky a polku na sporiarci ucet:

Terminovane vklady

Sporiace ucty
Používateľov profilový obrázok
rabdo
Gold Member **
Príspevky: 302
Dátum registrácie: Št 02 06, 2011 1:01 pm

Re: kde investovat zarobené peniaze

Príspevok od používateľa rabdo »

1/3 si uži - auto, cestovanie, nákupy, žúrky ...
1/3 si odlož do banky - na termiňák