TomTom - paper trading (2014)

Trading, tipy na obchody a investície, zverejňvanie pozícií, denníky traderov a investorov
Pravidlá fóra
Nezabudnite, prosím, že svojou prítomnosťou a diskutovaním na tomto fóre vyjadrujete svoj súhlas s vždy aktuálnymi Podmienkami používania tohto fóra. Predovšetkým prosím dbajte na slušnosť komunikácie a rešpektovanie sa navzájom. Celé Podmienky používania tohto fóra si môžte prečítať tu.
Tomtom
Active Member
Príspevky: 133
Dátum registrácie: St 01 05, 2013 10:52 pm
Bydlisko: Čadca , Bratislava

TomTom - paper trading (2014)

Príspevok od používateľa Tomtom »

Ahojte, rozhodol som sa ze skusim jeden rok paper trading, pravidla pre vstupy a vystupy zatial nemam no v priebehu roka 2014 sa urcite neake vykrystalizuju, chcem si takto vyskusat ci dokazem byt ziskovy, aspon viac ako inflacia resp. neaky 2% terminak v banke.

Som len začiatočník tak prosím berte ohľad na to :) samozrejme ale budem rád akejkoľvek kritike alebo komentárom.

Začal som včera a urobil prvý obchod na papier :) Premýšlal som či budem odrátavať zo zisku a odrátavať zo straty aj neakú sumu ako neaký fiktívny poplatok brokerovi aby som výsledok čím viac simuloval realite, i keď od reality to bude mať ďaleko kedže iné emócie s Vami hýbu keď do toho vložíte reálne peniaze.

Na začiatok skúsim pracovať objemom peňazí : 5000 eur.
Tak k prvému obchodu:

Ticker: SEM
Transaction: Short
Date: 11.12.2013
Shares: 50
Cost: 10,46
SL: 11,50 TP: 9.00

kedže cena dnes išla v "správnom" smere SL posunuty na hodnotu 10 a TP posunutý na 8,5

Druhý včerajší obchod bol:

Ticker: SBUX
Transaction: Short
Date: 11.12.2013
Shares: 7
Cost: 76,40
TP: 70,00 SL: 80,00

uvidíme čo z toho bude. Ďakujem pekne pekný večer praje vaša navigácia :)

SL: 11,50 TP: 9.00
TomTom - vaša navigácia :)
Používateľov profilový obrázok
rabdo
Gold Member **
Príspevky: 302
Dátum registrácie: Št 02 06, 2011 1:01 pm

Re: TomTom - paper trading (2014)

Príspevok od používateľa rabdo »

ahoj