3 dôležité otázky, ktoré vám o virtuálnom sídle prezradia všetko

24.07.2017  /  Redakcia

Jedným zo základných pilierov každej jednej spoločnosti je jej sídlo. Určite ste už počuli o tom, ako je prostredie pre zamestnanca dôležité a ktoré podmienky ho najviac pri výkone ovplyvňujú.

Dokonca je známe, že podľa výskumov sa až 40 % stredných manažérov rozhodlo opustiť svoju prácu práve z tohto dôvodu. Nevyhovovalo im prostredie a medziľudské vzťahy pri práci.

1. Kedy uprednostniť virtuálne sídlo?

Kancelárie majú výrazný vplyv na našu efektivitu a na to, ako si prácu „užívame.“ O tej virtuálnej sa oplatí premýšľať, aj keď pracujete sami, pretože práca z domu nemusí byť vždy tou najlepšou voľbou. Pokiaľ by ste sa rozhodli pre moderný trend virtuálneho sídla v Bratislave, mohli by ste si všetky tieto starosti ušetriť. Pretože s peknou, no klasickou kanceláriou prichádza aj kopec iných starostí, kde k tým hlavným patrí najmä finančná záťaž, prevádzka a údržba.

2. Je virtuálna kancelária dostupná pre všetkých?

Samozrejme, virtuálnu kanceláriu môžu využiť všetci, bez ohľadu na veľkosť firmy a počet zamestnancov. Aj keď najčastejšie virtuálne kancelárie využívajú malí podnikatelia. Tu si však musí zvážiť každý podnikateľ, či je to pre jeho spoločnosť výhodné a za každú cenu nutné. Na začiatok je však dôležitý záujem o založenie spoločnosti, ktorá bude mať sídlo v takejto prenajatej kancelárii.

Podstatou, prečo mnohí podnikatelia využívajú tento spôsob čoraz viac je, že každá jedna spoločnosť je povinná mať zo zákona konkrétne sídlo, ktoré bude riadne označené a na danej adrese. Úlohu klasickej zastúpi virtuálna kancelária, na ktorej obsluhu vám niekedy postačí aj samotný mobil.

3. Ako sa riadi virtuálna kancelária?

Bežný stolný počítač a pripojenie k internetu dnes používa takmer každý podnikateľ. Samozrejmosťou je mobilný telefón. Aby mohol efektívne vybavovať požiadavky svojich klientov z takejto kancelárie, mal by mať spojenie.

Využíva sa na to internet a mobilné siete, ktoré sú dostupné aj v zahraničí. Nemusí byť ani osobne prítomný, pretože každá firma, ktorá poskytuje služby predaja spoločností takéhoto charakteru, má k dispozícii kvalifikovaný personál, ktorý sa postará o všetko potrebné aj bez vašej účasti, pričom vám samozrejme neujde ani jeden dôležitý detail.

Virtuálne kancelárie strážia súkromie podnikateľov a šetria im čas, energiu a samozrejme náklady, ktoré môžu byť využité v inej oblasti.

Tieto články Vám prináša kolektív nášho neúnavného redakčného tímu. Máš záľubu v investíciach? Pridaj sa k nám aj ty.