![]() |
monday 06.01.2014 |
Podnikanie | admin | ![]() ![]() |
Komentáre: | 1 |
FinStat sme spustili v auguste 2013 a hneď prvé dni sme vďaka zazdieľaniu na Facebooku a Twitteri mali návštevnosť 1000-1500 unikátnych návševníkov denne. Na slovenské pomery to nie je veľká návštevnosť, ale na začiatok to nebolo zlé. Reakcie návštevníkov, ktorí sa ozvali so spätnou väzbou, boli pozitívne.
Po pár dňoch opadla návštevnosť zvedavcov a zdieľačov z prvých dní a dostali sme sa na čísla 100-150 ľudí denne. Väčšina návštevnosti bola z vyhľadávania (organic search) a malá časť návštevníkov chodila z Facebooku a odkazov v článkoch na Ako-investovat.sk a iných webov. Celková návštevnosť za august bola 3486 unikátnych návtevníkov, pričom FinStat sme spusili v pondelok 19. 8. 2013.
V septembri rástol (oproti minulému mesiacu) hlavne počet návštev z vyhľadávania a Google nám na web privádzal a stále privádza najväčšiu časť návštevníkov. V októbri sa návštevnosť zvýšila takmer o polovicu, v novembri narástla o 70 %. V decembri aj kvôli sviatkom rástla návštevnosť FinStatu len o 20 %.
Mesačný počet unikátnych návštevníkov na FinState:
Čísla v grafe nie sú na slovenské pomery obzvlášť vysoké. Najväčšie weby s informáciami o firmách majú návštevnosti okolo 70 000- 200 000 unikátnych návštevníkov mesačne (foaf.sk, edb.sk, dlznik.sk a podobne). Príjemné však je, že návštevnosť rastie z mesiaca na mesiac pomerne rýchlo. Už aj januárové denné čísla sú o dosť lepšie ako za december.
Viac ako 80% návštevnosti prichádza na FinStat z vyhľadávania z google. Druhý najvýznamnejší kanál v poradí je Facebook a až potom odkazy z webov. Okrem návštevnosti z článkov z Ako-investovat.sk k nám chodia ľudia z portálov a novín, ktoré prevzali naše tlačové správy a analýzy. Citácie našej analýzy sa objavili napríklad aj v ČTK (správu od ČTK prevzal aj Blesk), v Rozhlase v Rádiožurnáli, v Pravde, Hospodárskych novinách a písali o nás aj v Trende. Z menších webov, ktoré o nás napísali, mal pre nás najvyšší efekt portál Podnikajte.sk. Myslím, že práve keď Podnikajte.sk zverejnili našu analýzu, všimli si ju niektoré väčšie noviny alebo tlačová agentúra ČTK a ostatné noviny sa už pridali.
Čo sa týka predaja, doteraz sme predávali analýzy a dátové výstupy pre každého zákazníka samostatne. Na každý dopyt sme robili samostatnú ponuku a každá zakázka si vyžadovala vyčlenenie času a člena tímu. Na začiatku roka 2014 spustíme prvé balíčkové produkty vo forme webových služieb aj samostatného softvéru, kde s jedným produktom vieme obslúžiť veľké množstvo zákazníkov. To nám dá veľkú výhodu oproti tomu, keď riešime zákazky systémom case by case. A ako sa nám to podarí, napíšem možno o rok :-)
Tweet |
|
1 | Komentáre | Galéria (1) | |
tuesday 14.07.2015 |
![]() ![]() ![]() |
||
Podnikanie | jacoobstraka |
sunday 17.12.2017 |
![]() ![]() ![]() |
||
Podnikanie | silvia.dutkova |
thursday 19.04.2018 |
![]() ![]() |
2 | |
Podnikanie | silvia.dutkova |
monday 05.10.2015 |
![]() ![]() ![]() |
||
Podnikanie | jacoobstraka |
tuesday 28.07.2015 |
![]() ![]() ![]() |
5 | |
Podnikanie | martin.gulka |
tuesday 22.09.2015 |
![]() ![]() |
||
Podnikanie | martin.gulka |
wednesday 06.11.2013 |
![]() ![]() |
||
Podnikanie | admin |
thursday 07.02.2013 |
![]() ![]() ![]() |
18 | |
Podnikanie | admin |