OVB

Finanční poradcovia, poradenské spoločnosti, spolupráca, zamestnanie, sprostredkovanie finančných služieb.
Pravidlá fóra
Nezabudnite, prosím, že svojou prítomnosťou a diskutovaním na tomto fóre vyjadrujete svoj súhlas s vždy aktuálnymi Podmienkami používania tohto fóra. Predovšetkým prosím dbajte na slušnosť komunikácie a rešpektovanie sa navzájom. Celé Podmienky používania tohto fóra si môžte prečítať tu.
col_dinky
Príspevky: 2
Dátum registrácie: So 05 09, 2009 1:44 pm

OVB

Príspevok od používateľa col_dinky »

Dobrý deň chcel by som sa vás ludi na tomto fóre ktorý už mate skusenosti opýtať váš názor na OVB . Som ešte študent Stredne Školy :D a samozrejme si ma vyhladol jeden 21 ročný člen OVB bol som u nich na jednom Basic školení celkom sa my tam páčilo aj ich plány atd ale niesom človek zvyknutí vidieť len s 1 strany a snažím sa si o tom najst čo najviac informácii za prípadne príspevky a rady vopred ďakujem .
Používateľov profilový obrázok
filip glasa
VETERAN MEMBER *****
Príspevky: 11207
Dátum registrácie: Št 30 11, 2006 8:31 pm
Bydlisko: Bratislava
Been thanked: 1 time
Kontaktovať používateľa:

Re: OVB

Príspevok od používateľa filip glasa »

ja si myslím, že asi tak 80% poradcov služobne starších ako 3 roky začínalo v OVB. Neskôr odtiaľ idišli za lepšími províziami, lepším portfóliom služieb, alebo za niečim iným.
Ono to poradenstvo na Slovensku nie je na ktovieakej úrovni, česť výnimkám. A aj keby sme hocakú firmu označili ako najlepšiu v sektore, trebárs aj tú najstaršiu a asi aj najväčšiu (OVB), tak bude len jednooká kráľovná medzi slepými.

Karikatúra práce poradcu je asi takáto:

zlanári ťa kamarát, alebo rodina. Ty začneš pracovať, teda poistíš celú svoju rodinu a nejakých známych. Neskôr to nadšenie opadne, ale ten kamarát čo ťa zlanáril cieľ splnil: počas nadšenia si pre neho (aj pre seba) urobil nejakú tú produkciu.