LADIS
Pravidlá fóra
Nezabudnite, prosím, že svojou prítomnosťou a diskutovaním na tomto fóre vyjadrujete svoj súhlas s vždy aktuálnymi Podmienkami používania tohto fóra. Predovšetkým prosím dbajte na slušnosť komunikácie a rešpektovanie sa navzájom. Celé Podmienky používania tohto fóra si môžte prečítať tu.
Nezabudnite, prosím, že svojou prítomnosťou a diskutovaním na tomto fóre vyjadrujete svoj súhlas s vždy aktuálnymi Podmienkami používania tohto fóra. Predovšetkým prosím dbajte na slušnosť komunikácie a rešpektovanie sa navzájom. Celé Podmienky používania tohto fóra si môžte prečítať tu.
Re: LADIS
No nevím, myslím, že jejich krach by trhy velice ocenily. Takle jen Obama otevře pusu, hned sjedou o dalších pár procent.
Ty automobilky sou neživotaschopný, dělají šunt, čím pozděj krach přinde, tím to bude mít horší následky.
Ty automobilky sou neživotaschopný, dělají šunt, čím pozděj krach přinde, tím to bude mít horší následky.
Re: LADIS
To si právě myslim taky, ale bojím se, že to teď už neudělají.Ferin007 napísal:No nevím, myslím, že jejich krach by trhy velice ocenily. Takle jen Obama otevře pusu, hned sjedou o dalších pár procent.
Ty automobilky sou neživotaschopný, dělají šunt, čím pozděj krach přinde, tím to bude mít horší následky.
Re: LADIS
Myslím, že to neni tak celkom pravda, pretože GM predali minulý rok tuším najviac áut na svete. Oni akurát majú problém s dostupnosťou kapitálu.Ty automobilky sou neživotaschopný, dělají šunt, čím pozděj krach přinde, tím to bude mít horší následky
Re: LADIS
Loni myslím už ne, předběhla je Toyota.BLINKY2 napísal: Myslím, že to neni tak celkom pravda, pretože GM predali minulý rok tuším najviac áut na svete. Oni akurát majú problém s dostupnosťou kapitálu.
Jinak to ale nebyl GM jako americkej výrobce/značka, ale GM jako koncern. Takže se tam počítají fšecky ty Opely, Saaby atd., což je sakra rozdíl. GM jako značku už nekupujou ani Američani. Z toho 25členýho týmu, co je má zachraňovat, má 21 lidí neamerický auto.
GM má dlouhodobě obrovský problémy s kvalitou, vysokou spotřebou, špatnou nabídkovou řadou atd.
- Lobista
- Platinum Member ***
- Príspevky: 1127
- Dátum registrácie: Ne 16 12, 2007 11:46 pm
- Bydlisko: Bratislava
Re: LADIS
Podla mna je hlavny problem niekde inde -- o GM sa uz aspon rok hovori, ze asi skrachuje. Kupil by si si ty auto, o ktorom by si vedel, ze vyrobca tu za pol roka vobec nemusi byt a so svojou zarukou sa budes moct obratit akurat tak na lamparen? Podla mna keby vlada jasne garantovala, ze GM padnut nenecha, tak by sa ta predajnost zvysila.Jinak to ale nebyl GM jako americkej výrobce/značka, ale GM jako koncern. Takže se tam počítají fšecky ty Opely, Saaby atd., což je sakra rozdíl. GM jako značku už nekupujou ani Američani. Z toho 25členýho týmu, co je má zachraňovat, má 21 lidí neamerický auto.
GM má dlouhodobě obrovský problémy s kvalitou, vysokou spotřebou, špatnou nabídkovou řadou atd.
Re: LADIS
To nemá s posledním vývojem a krachem nic společnýho. Naopak, tradičně šovinistický Američany to spíš naopak může podněcovat k nákupům tédle značky.
Problémy GM jsou daleko hlubší a dlouhodobý. Japonci je i na jejich vlastním území umlátili čepicema. Že dělají šunty a sám by si to nekoupil prohlásil dokonce veřejně i sám šéf GM.
Problémy GM jsou daleko hlubší a dlouhodobý. Japonci je i na jejich vlastním území umlátili čepicema. Že dělají šunty a sám by si to nekoupil prohlásil dokonce veřejně i sám šéf GM.