Investovanie - sporenie

Prvé otázky o investovaní a o tom, ako začať investovať.
Pravidlá fóra
Nezabudnite, prosím, že svojou prítomnosťou a diskutovaním na tomto fóre vyjadrujete svoj súhlas s vždy aktuálnymi Podmienkami používania tohto fóra. Predovšetkým prosím dbajte na slušnosť komunikácie a rešpektovanie sa navzájom. Celé Podmienky používania tohto fóra si môžte prečítať tu.
ibi22
Príspevky: 7
Dátum registrácie: So 01 09, 2007 11:35 am

Investovanie - sporenie

Príspevok od používateľa ibi22 »

Chcel by som pravidelne každý mesiac investovať do fondov...cca 5OOO..., u ktorej banky ( V SR) a do akých fondov by to bolo výhodne.., Investovať by som chcel 5-7 r., vynos...som začiatočník nečakám obrovské ani stredné čísla...ale chcel by som aby to bolo viac ako na terminovanom účte...cca 5r.
Používateľov profilový obrázok
filip glasa
VETERAN MEMBER *****
Príspevky: 11207
Dátum registrácie: Št 30 11, 2006 8:31 pm
Bydlisko: Bratislava
Been thanked: 1 time
Kontaktovať používateľa:

Re: Investovanie

Príspevok od používateľa filip glasa »

ak to chceš mať všetko v jednej banke, tak sa mi zdá najlepšia ČSOB. Majú veľký výber fondov od matky - KBC, a nejaké svoje vlastné. Vstupné poplatky majú najnižšie - 3% pre akciové fondy.
Ak by si chcel mix viacerých spráavcovských spoločností ( Pioneer, ABN Amro, domáce) v jednom sporení, tak potom v across.sk.
chack
Príspevky: 4
Dátum registrácie: Ne 02 09, 2007 12:04 pm

Re: Investovanie

Príspevok od používateľa chack »

ČSOB je dobrý nápad (sám tam sporím do PF okrem iných), len treba upozorniť, že u nej sa dá z toho veľkého množstva PF sporiť len do týchto fondov:
ČSOB Konzervatívny o.p.f.- 255059733/7500
ČSOB Vyvážený o.p.f.- 255059813/7500
ČSOB Rastový o.p.f.- 255060013/7500
ČSOB Property o.p.f.- 255062393/7500
ČSOB akciový korunový o.p.f.- 255060283/7500
KBC Multi Cash CSOB SKK- 155910893/7500
KBC Renta Slovakrenta- 255006973/7500