Zdanovanie Affiliate marketingu ako fyzicka osoba

Podnikanie, podnikateľské nápady, skúsenosti, príbehy
Pravidlá fóra
Nezabudnite, prosím, že svojou prítomnosťou a diskutovaním na tomto fóre vyjadrujete svoj súhlas s vždy aktuálnymi Podmienkami používania tohto fóra. Predovšetkým prosím dbajte na slušnosť komunikácie a rešpektovanie sa navzájom. Celé Podmienky používania tohto fóra si môžte prečítať tu.
DavidN
Príspevky: 1
Dátum registrácie: Pi 30 06, 2017 12:48 am

Zdanovanie Affiliate marketingu ako fyzicka osoba

Príspevok od používateľa DavidN »

Zdravím, mám v pláne začať spolupracovať s jednou spoločnosťou, ktorá mi ponúkla affiliate program. Ide o to, že im poskytnem isté služby z oblasti grafického designu a marketingu, a oni mi za to budú platit. Ide o zahraničnú firmu, ktorá na SR nepôsobí a produkt je určený pre trh USA. Som študent a nemám v pláne si zakladať kvôli tomu živnosť. Môj potenciálny príjem vzhľadom na služby, ktoré tejto firme budem poskytovať, je pomerne vysoký a pravidelný na to, aby som ich ako fyzická osoba zdanil cez kolonku Ostatné príjmy v daňovom priznaní. Taktiež cestujem na dlhšiu dobu na študijný program do zahraničia, čo znamená, že nie všetky príjmy tento rok vyprodukujem na SR. Existuje nejaké riešenie ako to daniť cez fyzickú osobu ? Rozmýšlal som taktiež nad založením offshore účtu v zahraničí, ktoré, ako som sa dozvedel, otvárajú už aj fyzickým osobám.
Som v tom trochu stratený, za každú radu alebo skúsenosť budem rád.
Ďakujem. :wink:
Dana
Platinum Member ***
Príspevky: 722
Dátum registrácie: So 02 12, 2006 5:15 pm

Re: Zdanovanie Affiliate marketingu ako fyzicka osoba

Príspevok od používateľa Dana »

Živnosť si budeš musieť vybaviť, to je podnikanie a potom zdaňovať ako príjmy z podnikania/živnosti/ kľudne ako FO.
S vysokou pravdepodobnosťou sa budeš musieť zaregistrovať aj kvôli DPH-ke aj keď ju platiť asi nebudeš. Nejaké papierovačky ťa čakajú, lepšie si nájsť na to odborníka a pýtať sa ich:)