dlhopisy Best garant ci StabilProfit od ING?

Zadajte dopyt na konkrétnu požiadavku sporenia, investovania či poistenia seba, alebo rodiny, alebo vypracovanie finančného plánu.

dlhopisy Best garant ci StabilProfit od ING?

Poslaťod gyrela » Pon 10 26, 2009 2:51 pm

Potrebovala by som poradit, som uplny laik..mam k dispozicii cca 18 000 EUR, ktore by som rada investovala, resp. nejako zurocila. precitala som si tu zopar rad, ale mam konkretne otazky. Mame "rodinneho" financneho poradcu, ktory mi radi cast penazi vlozit na produkt ING - StabilProfit - viac info tu : http://www.ing.cz/sk/stabilprofit/ , pracovnicka v SLSP ma lame na ich produkty - terminovany vklad a dlhopisy Best Garant kde je zaruceny rocny vynos 3,2% ( http://www.slsp.sk/vsetko-o-banke/tlaco ... s-5-2.html) . Peniaze mam momentalne na iNG konte, uvazujem teda cast investovat i do ING Vysegradskeho fondu - viem o rizikach, neplanujem tam vlozit velku sumu. Bola by som naozaj vdacna, ak by mi vedel niekto poradit , ci do toho ist, pripadne zvolit uplne ine produkty inych financnych institucii. Dakujem.
gyrela

Re: dlhopisy Best garant ci StabilProfit od ING?

Poslaťod filip glasa » Pon 10 26, 2009 3:01 pm

Životné poistenie StabilProfit
- je to životné poistenie kde budeš síce poistená, ale nič moc tam nenasporíš, keďže ide o poistku.

Dlhopis Slovenskej sporiteľne Best Garant - životné prostredie.
- garantujú 3,2% p.a. na 5 rokov. Ale je tam riziko, že za tú dobu úrokové sadzby riadne poskočia, napr. na 4-5% p.a., ale ty budeš mať fixovaných 3,2% p.a.

Vyšegrádsky fond - české akcie aj česká koruna sú momentálne dosť drahé a pravdepodobne ich čaká korekcia.
Obrázok užívateľa
filip glasa
admin

Poslaťod Jan_Traxler » Uto 10 27, 2009 11:41 pm

Takze jiz tradicni odpoved... aby Vam byl nekdo schopny zodpovedne poradit, musi nejprve znat Vase zakladni investicni cile jako pozadovany vynos, dobu atd.
Jak zacit investovat? Definovanim investicnich cilu
Jan Traxler
FINEZ Investment Management
www.finez.cz