Rada IŽP Allianz Invest

Poistenia, sporenie na dôchodok, doplnkové dôchodkové sporenie, investičné poistky, kapitálové poistky.
Pravidlá fóra
Nezabudnite, prosím, že svojou prítomnosťou a diskutovaním na tomto fóre vyjadrujete svoj súhlas s vždy aktuálnymi Podmienkami používania tohto fóra. Predovšetkým prosím dbajte na slušnosť komunikácie a rešpektovanie sa navzájom. Celé Podmienky používania tohto fóra si môžte prečítať tu.
Eleanor
Príspevky: 8
Dátum registrácie: So 23 01, 2010 6:40 pm

Rada IŽP Allianz Invest

Príspevok od používateľa Eleanor »

Chcel by som vás poprosiť o radu ohľadom IŽP: Allianz Invest, viem že pár-krát sa to preberalo ale myslím si že každý prípad je jedinečný a bol by som veľmi rád ak mi poradíte konkrétne v mojom prípade.
Takže ako 18-ročnému/v roku 2004 mi rodičia spravili IŽP až do roku 2052. Takže zmluva už beží 6 rokov. Suma ktorú uhrádzam každý mesiac je 700 Sk nie je to extra veľa, ale zatiaľ som ešte študent takže ani tie príjmy nie sú vysoké. Na sporenie ide 500Sk a ostatné je úrazové (80Sk), rizikové poistenie (100Sk) a pripoistenie od platenia (21Sk). Sporenie ide všetko 100% do Allianz dlhopisového fondu.
No a otázka na vás čo je najvýhodnejšie: zrušiť, nechať, alebo upraviť? A ešte ohľadom toho sporenia nebolo by vhodnejšie to nejako pozmeniť a percentuálne tu sumu rozdeliť aby išlo niečo aj do zmiešaného a akciového fondu, prípadne rozdeliť aj tu nasporenú čiastku a ak tak v akom pomere?
Ďakujem za každú radu.
peter.cmorej
VETERAN MEMBER *****
Príspevky: 3250
Dátum registrácie: Po 08 10, 2007 12:35 pm
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Rada IŽP Allianz Invest

Príspevok od používateľa peter.cmorej »