Strana 2 z 2

Re: Konto Zivota Plus - dalsi odzub na klientovi

Napísané: Pi 23 03, 2012 2:37 pm
od používateľa JUGGLER
Yco napísal: AJ keď najviac ma to tiahne posielať financie JUGGLER -ovi. ;)
Taká možnosť neexistuje. Netrejdím pre verejnosť. Ale nevylučujem, že raz budem mať vlastný hedge fond. :roll:

Re: Konto Zivota Plus - dalsi odzub na klientovi

Napísané: Ut 02 10, 2012 6:53 pm
od používateľa ivan15983
Zdravím Vás,
Mám na Vás otázku. Co mam robit ak KONTO ZIVOTA mam uz asi 7 rokov. Dával som tam asi 2000 SK resp 70 €. Nechal som sa nahovoriť jedným " fin. poradcom "

Re: Konto Zivota Plus - dalsi odzub na klientovi

Napísané: St 03 10, 2012 12:47 am
od používateľa peter.cmorej
uz som vam odpisal na email

Re: Konto Zivota Plus - dalsi odzub na klientovi

Napísané: So 29 12, 2012 5:43 pm
od používateľa aladar.
Dobrý deň, tiež som naletel... a chcem vystúpiť pokiaľ možno s minimálnou stratou. Ako sa to dá? Ďakujem.

Re: Konto Zivota Plus - dalsi odzub na klientovi

Napísané: Ut 01 01, 2013 12:44 pm
od používateľa peter.cmorej
nijaky specialny sposob nepoznam. Jedine zrusit zmluvu. Skor ide o to, ci sa tu zmluvu oplati rusit ak si odmyslime fakt o aku "doveryhodnu" spolocnost ide. A na to treba vediet parametre zmluvy. Ale myslim, ze zatial kazdy s kym som o Konte Zivota komunikoval ho nakoniec zrusil.

Re: Konto Zivota Plus - dalsi odzub na klientovi

Napísané: Ne 05 05, 2013 7:04 pm
od používateľa Skies
V Obchodních podmínkách, které tvoří součást smlouvy, je tento odstavec:

18.5. Klient, který je spotřebitelem podle zvláštního předpisu, je oprávněn do 15 dní ode dne účinnosti změny Sazebníku písemně odstoupit od Smlouvy. Jestliže Klient v uvedené lhůtě neodstoupí od Smlouvy, tak platí že s příslušnou změnou v Sazebníku souhlasí. Při odstoupení od Smlouvy si smluvní strany nebudou vracet plnění, které bylo poskytnuté do odstoupení od Smlouvy. Do 15 dní od doručení oznámení Obchodníkovi je každá ze smluvních stran povinna druhé straně splatit všechny nesplacené pohledávky, které vznikly do odstoupení od Smlouvy.

Že by to byla cesta jak z toho ven i bez ztráty "vstupní investice"? Náhodou zrovna nyní k 1.5.2013 vydal Cornhill nový sazebník. Pokud to správně chápu a pokud je v tom slovenské právo stejné jako české, tak když odstoupím, bere se to jakoby smlouva nikdy neexistovala. Tedy mi narozdíl od výpovědi nebudou moci naúčtovat poplatek za "zánik smlouvy" a mohli by být nuceni vrátit mi všechny prostředky v portfoliu kromě dosud zaplacených poplatků atd. Dáva to smysl nebo se mýlím?

Re: Konto Zivota Plus - dalsi odzub na klientovi

Napísané: Po 06 05, 2013 9:39 am
od používateľa peter.cmorej
mylis sa. Vsak si este raz precitaj co si sem nakopiroval: "Při odstoupení od Smlouvy si smluvní strany nebudou vracet plnění, které bylo poskytnuté do odstoupení od Smlouvy." .. je tam jasne napisane, ze nic naspat nedostanes. Ani to co pises o ceskom prave nie je pravda. To by muselo ist o neplatnost zmluvy .. a odstupenie od zmluvy neznamena, ze ta zmluva je od pociatku neplatna .. taky vyrok by musel dat sud... a na to musis dat sudu samozrejme dovody.

Re: Konto Zivota Plus - dalsi odzub na klientovi

Napísané: Po 19 08, 2013 3:04 pm
od používateľa Natalie
Dobrý den,
mohl byste poradit i me:-)?
Pořídila jsem si Konto života v roce 2008. Nyní se mě snaží donutit abych podepsala smlouvu s Cornhill, kterou jsem po několika upozorněních tak trochu ignorovala. Nyní mi poslali poslední dopis, ve kterém píší že "pokud tuto možnost nevyužiji, tak bude Privatbanka zvažovat další kroky, kterými může být například ukončení smluvního vztahu na základě bodu 12.6. Obchodních podmínek." Na netu jsem našla tohle:
"12.6. Smlouva je uzavřena na dobu určitou, která je uvedena ve Smlouvě jako Doba investování. Smlouvu může Klient i Banka kdykoli písemně vypovědět, a to i bez udání důvodu. Není-li dohodnuto jinak, tak při ukončení Smlouvy výpovědí ze strany Banky je výpovědní lhůta 7 dní po doručení výpovědi Klientovi. Není-li dohodnuto jinak, tak při ukončení Smlouvy ze strany Klienta je výpovědní lhůta 2 měsíce po doručení výpovědi Bance. Jestliže Klient ke dni zániku Smlouvy nevyrovná všechny závazky vůči Bance, tak se výpovědní lhůta prodlužuje do doby celého vyrovnání."

Podle všeho co jsem na netu našla a vzhledem k dlouhodobě nevýhodnému způsobu spoření, bych ráda smlouvu ukončila. Zajímalo by mě však, jestli je pro mě výhodnější, když banka vypoví smlouvu mě či naopak, nebo je to jedno?

Díky moc za váš názor! Popřípadě jak postupovat?
Proti ostatním nespořím tak moc peněz 1000kč měsíčně, a spořit jsem měla 10 let, teď mám za sebou asi 5,5 roku.

Ještě jednou díky!

Re: Konto Zivota Plus - dalsi odzub na klientovi

Napísané: Po 19 08, 2013 3:17 pm
od používateľa incognito
No elegatnejsie je asi podpisat dodatok (zmluva s Cornhill) a potom poziadat o odkupenie podielov (=zrusenie zmluvy). V tom druhom pripade by sa to asi len zbytocne natahovalo...

Aj ked je pravda, ze zmluvy od Cornhill-u som nevidel a je to teda skor taky odhad :)

Peniaze sa pripadne daju bez vstupneho poplatku (v novej spolocnosti) prehodit do inej solocnosti.

Re: Konto Zivota Plus - dalsi odzub na klientovi

Napísané: Ut 27 08, 2013 2:42 pm
od používateľa janci
Tak som dalsi co naletel... momentalne som to aj zrusil a zda sa ze ten ich zahadny firemny dlhopisovy fond ma este bude strasit dalej :D

Vazeny klient

...
V najblizsich dnoch vam budu vyplatene prostriedky na bankovy ucet... Uvedena suma predstavuje tu cast financnych prostriedkov z podkladovych aktiv, ktore Privatbanka k dnesnemu dnu obdrzala od prislusnych emitentov.

Zvysna suma hodnoty Vasho portfolia Vam bude podla aktualnych informacii od emitenta investicneho nastroja Zero Load EMTN - IndexLinked Serie 3(dalej len Zero Load) vyplacana postupne, pricom dlzna ciastka bude urocena kuponom vo vyske 8 % p.a. az do pripisania poslednej splatky na ucet Privatbanky.

...

Chceli by sme Vas ubezpecit, ze tak Privatbanka ako aj Cornhill Management vynakladaju maximalne usilie, aby Vam boli vase financne prostriedky z investicneho nastroja Zero Load vyplatene co mozno najskor. Akonahle ziskame blizsie informacie o termine vyplatenia financnych prostriedkov na Vas ucet, budeme Vas obratom informovat.

:D

Ta prva cast uz prisla... Otazne je ci z tej druhej este nieco uvidim...

Re: Konto Zivota Plus - dalsi odzub na klientovi

Napísané: Pi 06 09, 2013 1:34 pm
od používateľa gioelli
janci napísal:Tak som dalsi co naletel... momentalne som to aj zrusil a zda sa ze ten ich zahadny firemny dlhopisovy fond ma este bude strasit dalej :D
Janci prosim ta ako si postupoval pri zruseni tohto magickeho produktu? Rovnako ako Natalie, veselo ignorujeme vyzvy na zaslanie dodatku k prevodu pod spravu Cornhill managementu a zvazujeme ako to zrusit alebo ci cakat, ze to - ako sa vyhrazaju - sami zrusia po nedoruceni podpisanych dodatkov.
dik

Re: Konto Zivota Plus - dalsi odzub na klientovi

Napísané: Pi 06 09, 2013 1:47 pm
od používateľa peter.cmorej
ja dam taku kacirsku myslienku: ak ten dodatok nepodpisete a oni Vam naozaj tu zmluvu vypovedaju, mohli by ste ziadat vratenie casti vstupneho poplatku. Zakupili ste si totiz produkt u spolocnosti X za peniaze Y, ktore ste zaplatili za to, ze ho budete vyuzivat napr 20 rokov. No a spolocnost X sa Vas snazi prinutit aby ste presli ku pochybnej spolocnosti Z. Podla mna odmietnut je Vase pravo a ak Vam nasledne spolocnost X zmluvu vypovie, mate narok na kompenzaciu za cas, ktory ste mali dany produkt este vyuzivat. Urcite Vas poslu niekam, takze treba ratat s tym, ze to bude potrebne uplatnit na sude a mat na to dobreho advokata. Nie je to ani ista vyhra, ale ani to nie je bez sance.

Re: Konto Zivota Plus - dalsi odzub na klientovi

Napísané: Ut 10 09, 2013 8:42 am
od používateľa janci
Ja som dodatok podpisal v tom prvom termine ako to prislo...
Zrusil som to normalne... zasiel som do Privatbanky povedal ze chcem zrusit Konto zivota, pani vytiahla formular, ktory sme spolu vyplnili (vyzerala akoby to robila pomerne casto :) ) dostal som potvrdenu kopiu ziadosti s tym ze to moze trvat do 3 mesiacov.

Re: Konto Zivota Plus - dalsi odzub na klientovi

Napísané: Ut 21 03, 2017 10:07 pm
od používateľa erika
Dobrý deň,
po 7 -mich rokoch investovania ! som živý príklad toho, že tento produkt je jeden podvod ,doba investovania bola na 20 rokov Vklad 3900 € aktuálna hodnota portfólia 2900 € zvolili sme vyvážené portfólio, zaujíma ma ako z neho von, zmluvu som podpísala v r. 2007 ešte pod alianzom ako produkt privat banky bod 9.2. zmluvy naozaj uvádza možnosť 3mes.výpovednej lehoty bez udania dovodu .Riešili ste ešte niekedy od r. 2012 výpoveď takejto zmluvy budem vďačná z a akúkoľvek informáciu.dakujem, e.