Zaciatok na forexe

Forex - forein exchange, obchodovanie s cudzími menami.
Pravidlá fóra
Nezabudnite, prosím, že svojou prítomnosťou a diskutovaním na tomto fóre vyjadrujete svoj súhlas s vždy aktuálnymi Podmienkami používania tohto fóra. Predovšetkým prosím dbajte na slušnosť komunikácie a rešpektovanie sa navzájom. Celé Podmienky používania tohto fóra si môžte prečítať tu.
manro
Príspevky: 1
Dátum registrácie: Št 31 01, 2008 1:13 am

Zaciatok na forexe

Príspevok od používateľa manro »

Zdravím,
mám takú otázočku. Som skutočne začiatočníkom a zároveň nadšencom, ekonomika a finančné trhy ma v poslednej dobe veľmi zaujímajú.
Chcel by som sa spýtať na konkrétnu otázku:

Zoberme si, že otvorím reálny účet s použitou platformou VT 4. Vložím 250$ čo je minimum a požiadam o pákový efekt 1:200, čiže budem mať k dispozícií maximálne 0,5l lotu.
Otvorím pozíciu s objemom 0,5 lotu, čiže nemám žiaden zvyškový kapitál na krytie strát.
Čo sa stane pri prvom vývoji kurzu v môj neprospech? Pozícia sa automaticky uzavrie a mne zostane okolo 250$ z marže alebo som na nule?
BGuru
Gold Member **
Príspevky: 491
Dátum registrácie: Št 18 10, 2007 12:55 pm

Re: Zaciatok na forexe

Príspevok od používateľa BGuru »

close - open x multiplier (hodnota pipsu) = tvoj zisk/strata
Musis mat vsak na ucte stale sumu na krytie aspon marginu inak ti vacsina brokerov ten obchod sami zavru.

V kazdom pripade hento nie je suma na obchodovanie, ale mozno na dobru veceru. ;)
belamachina
Príspevky: 9
Dátum registrácie: Po 28 01, 2008 4:42 pm

Re: Zaciatok na forexe

Príspevok od používateľa belamachina »

manro napísal:Zdravím,
mám takú otázočku. Som skutočne začiatočníkom a zároveň nadšencom, ekonomika a finančné trhy ma v poslednej dobe veľmi zaujímajú.
Chcel by som sa spýtať na konkrétnu otázku:

Zoberme si, že otvorím reálny účet s použitou platformou VT 4. Vložím 250$ čo je minimum a požiadam o pákový efekt 1:200, čiže budem mať k dispozícií maximálne 0,5l lotu.