Mám tú istú skúsenosť. Márne sa snažím v demo verzii vytvoriť portfólio. A tiež sa už 5 dní márne snažím cez e-mail dostať z Fia nejakú pomoc, keďže na svojej stránke píšu, že demo vie všetko okrem nákupov a predajov. Ty si trúfneš ísť "naostro" ak sa Ti nepodarí rozchodiť demo? Čo ak sa bude ostrá verzia chvať podobne a pomoci sa nedovoláš? Aký je Tvoj názor?Dana napísal:Veď aj ja som zvedavá, aké zmätky urobím, ak na to raz príde, lebo s tou demo verziou sa nedá vôbec nič robiť - žiadne portfólio v záložke nebude, len to, čo tam oni založili. A polovica vecí tam vôbec nie je, takže "zácvik" bude naostro.
Fio demo účet
Pravidlá fóra
Nezabudnite, prosím, že svojou prítomnosťou a diskutovaním na tomto fóre vyjadrujete svoj súhlas s vždy aktuálnymi Podmienkami používania tohto fóra. Predovšetkým prosím dbajte na slušnosť komunikácie a rešpektovanie sa navzájom. Celé Podmienky používania tohto fóra si môžte prečítať tu.
Nezabudnite, prosím, že svojou prítomnosťou a diskutovaním na tomto fóre vyjadrujete svoj súhlas s vždy aktuálnymi Podmienkami používania tohto fóra. Predovšetkým prosím dbajte na slušnosť komunikácie a rešpektovanie sa navzájom. Celé Podmienky používania tohto fóra si môžte prečítať tu.
Fio e-Broker demo verzia
- filip glasa
- VETERAN MEMBER *****
- Príspevky: 11207
- Dátum registrácie: Št 30 11, 2006 8:31 pm
- Bydlisko: Bratislava
- Been thanked: 1 time
- Kontaktovať používateľa:
Ja som sa obracal na mailom na pracovníka, ktorý mi otváral účet. Väčišinou som dostal odpoveď v ten deň. Aj keď niekedy to boli poriadne hlúpe otázky. On ten ich e-broker nie je veľmi intuitívny. Treba pri tom čítať návod alebo help, ktorý sa nachádza vždy v danom okne a úkone pod ikonkou tuším otáznika.
Potom je tu ešte toto fórum, tak keď niečo nevieš daj sem konkrétný problém a skúsime zodpovedať.
Potom je tu ešte toto fórum, tak keď niečo nevieš daj sem konkrétný problém a skúsime zodpovedať.
Konkrétny problém: Mám demo verziu FIO e-Broker a chcem vytvoriť svoje portfolio. Postupujem podľa návodu. Kliknem na ikonku pre vklad CP. Otvorí sa okno pre vklad CP. Vyplním požadované údaje (ticker atď.) a odošlem. V okne Portfolio-stav sa nič nezmení, ale okno pre vklad CP sa otvorí s novým obsahom. Pribudne v hornej časti okna: Opravte prosím následující chyby: * Oprava na žádost užívatele. Keďže neviem čo ďalej (o žiadnu opravu som nežiadal), kliknem v očakávaní pomoci na tlačidlo s otáznikom. Otvorí sa ďalšie okno, v ktorom je upozornenie na chybu na serveri:filip glasa napísal:Potom je tu ešte toto fórum, tak keď niečo nevieš daj sem konkrétný problém a skúsime zodpovedať.
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, hotline@fio.cz and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Toto sa opakuje už asi 5 dní. Keďže ešte nemám u FIO otvorený účet, to chcem spraviť až po rozchodení demo verzie, nemám ani iné mailové adresy a píšem na fio@fio.sk a hotline@fio.cz, v obidvoch prípadoch zatiaľ bez odozvy.
Popísal som situáciu polopaticky, aby bol problém úplne jasný.
Poradí niekto?
Tá demo verzia za veľa naozaj nestojí, písať môžu čo chcú, ja som sa už potom na ňu aj vykašlala. Teraz už mám aj riadnu verziu, len čakám ešte na menový úver, tak na budúci týždeň, ak to bude stáť za to, tak to bude musieť ísť naostro. Včera mi narýchlo ten nákup a predaj ukázali a povedali, že keď to budem robiť prvý krát, tak im mám zavolať a budú pozerať v počítači, čo robím. To portfolio je možné, že kým sa niečo nenakúpi, tak ho veľmi založiť nejde, lebo ani tu sa mi to veľmi nedarí. /ešte to dnes vyskúšam/ A čo sa týka odpovede na maily s tým sa naozaj ponáhľajú, ak to nesúri, možno sa ani po týždni nedočkáš. Mne náhodou dnes po týždni odpísali, lebo som sa včera pýtala, čo je s tým. Možno, že keď už má niekto zmluvu, tak z pobočky odpovedia skôr./neskúšala som to/. Keď budeš s nimi robiť zmluvu, tak ti musia ukázať aj toho e-brokera./treba im to povedať, lebo sami od seba s tým asi nezačnú./ Neviem, čo ešte nebudem vedieť, možno keď sa na to lepšie pozriem, tak to zistím, ak to nebude v príručke, však už len niekto to povie možno aj tu. Dúfam, že nejaký veľký problém nebude.
Rozmýšľanie síce trochu bolí, ale je to nezabudnuteľný zážitok.
- filip glasa
- VETERAN MEMBER *****
- Príspevky: 11207
- Dátum registrácie: Št 30 11, 2006 8:31 pm
- Bydlisko: Bratislava
- Been thanked: 1 time
- Kontaktovať používateľa:
Skúsil som to v ostrej verzii takto:
Išiel som do okna Cenné papíry (nie do portfolia). Tam som zadal ticker a dal hľadať. Vybral som moju spoločnosť z viacerých ponúknutých s podobným tickerom. Zobrazili sa mi základné údaje s grafom k akcii. Klikol som na vložiť do portfolia (pozer nie nákup v ostrej verzii). Vyplnil som cenu, keď trh aj ticker už bol daný. Pozrel som sa do okna portfólio a akcia tam bola. Treba ešte kliknúť na svoje portfolio ak je ich tam viac ( napr. FIO portfolio).
Túto tému presúvam z certifikátov do kategórie Brokeri kam patrí.
Išiel som do okna Cenné papíry (nie do portfolia). Tam som zadal ticker a dal hľadať. Vybral som moju spoločnosť z viacerých ponúknutých s podobným tickerom. Zobrazili sa mi základné údaje s grafom k akcii. Klikol som na vložiť do portfolia (pozer nie nákup v ostrej verzii). Vyplnil som cenu, keď trh aj ticker už bol daný. Pozrel som sa do okna portfólio a akcia tam bola. Treba ešte kliknúť na svoje portfolio ak je ich tam viac ( napr. FIO portfolio).
Túto tému presúvam z certifikátov do kategórie Brokeri kam patrí.
Tak som ten postup skúsila a mám tu uloženú jednu figu. Stále len to ich portfolio. Preto som zvedavá, či sa to nezmení, ak niečo naozaj kúpim. Ešte mi povedali, že dnes tu uvidím aj pripísané peniaze a ja nič nevidím. Ak do dvoch dní tu naozaj nič nenájdem, niečo nedobre......
Rozmýšľanie síce trochu bolí, ale je to nezabudnuteľný zážitok.
- filip glasa
- VETERAN MEMBER *****
- Príspevky: 11207
- Dátum registrácie: Št 30 11, 2006 8:31 pm
- Bydlisko: Bratislava
- Been thanked: 1 time
- Kontaktovať používateľa:
- filip glasa
- VETERAN MEMBER *****
- Príspevky: 11207
- Dátum registrácie: Št 30 11, 2006 8:31 pm
- Bydlisko: Bratislava
- Been thanked: 1 time
- Kontaktovať používateľa:
Blag, dík. Práve sa rozčuľujem, prečo tu nemám peniaze, tak som klikla ako píšeš vľavo na boku pod portfoliom na svoje meno a zrazu tam je všetko aj peniaze. Ale prečo nie sú peniaze pod peniazmi, ale pod portfoliom? A akurát, že teraz neviem, ako to mám vymazať, však som tu pohádzala všetko možné, ešte aj nejaké pokyny mi to tu ukazuje aj tie by trebalo dať preč. Peniaze sú našťastie celé, takže to asi nič nespravilo. Nákup a predaj som určite neodklepla, možno som to len skúšala a teraz sa zhrozím, čo tu mám všetko uložené. Však ja sa už ani nepamätám, čo všetko som tu robila.
Rozmýšľanie síce trochu bolí, ale je to nezabudnuteľný zážitok.
- filip glasa
- VETERAN MEMBER *****
- Príspevky: 11207
- Dátum registrácie: Št 30 11, 2006 8:31 pm
- Bydlisko: Bratislava
- Been thanked: 1 time
- Kontaktovať používateľa:
- kadu
- Silver Member *
- Príspevky: 207
- Dátum registrácie: Po 14 05, 2007 10:06 pm
- Bydlisko: Prague
- Kontaktovať používateľa:
Anoricmund napísal:je tady někdo kdo dokáže v e-brokeru najít kolik tam dal člověk peněz od začátku, myslím vklady. Vývoj porfolia tam sice je, ale nikde nevidím vklad (případně další)
Je to debilni dej tam casovou osu treba 2 rozky zpatky (ale delku max 1 rok)
priklad:
1.1.2005 - 1.1.2006 [pak se ukazou i ty stare udaje]
jinak to nejde jak tam budes mit dnesni datum muzes max 1rok zpet