Interactive Brokers

Výber, skúsenosti, poplatky
Pravidlá fóra
Nezabudnite, prosím, že svojou prítomnosťou a diskutovaním na tomto fóre vyjadrujete svoj súhlas s vždy aktuálnymi Podmienkami používania tohto fóra. Predovšetkým prosím dbajte na slušnosť komunikácie a rešpektovanie sa navzájom. Celé Podmienky používania tohto fóra si môžte prečítať tu.

Kam ste dostali ponuku na migráciu?

Hlasovanie ukončené Pi 15 01, 2021 8:32 pm

Mám IB a dostal som ponuku do IBCE (HU )
11
44%
Mám IB a dostal som ponuku do IBIE (Írsko)
0
Žiadne hlasovania
Mám Lynx a dostal som ponuku so IBCE (HU)
0
Žiadne hlasovania
Mám Lynx a dostal som ponuku do IBIE (Írska )
14
56%
 
Celkom hlasov: 25

Používateľov profilový obrázok
Trumpeta1978
Príspevky: 1132
Dátum registrácie: Ut 28 03, 2017 9:05 pm

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa Trumpeta1978 »

ahojte, zaujimalo by ma, ci mavate podobnu skusenost s app IBKR na androide https://play.google.com/store/apps/deta ... .app&hl=en
ide o to, ze casto sa mi stava, ze vsetky zalozky su ok a pristupne ale portfolio nie. Akoby to nenacitavalo udaje, casto ani po dlhej dobe, pritom pripojenie je zjavne ok aj ostatne zalozky su s aktualnym infom. Btw robilo mi to aj v minulosti, s migraciou to as nesuvisi, aj ked menej casto.
?

Používateľov profilový obrázok
Rado
Príspevky: 4111
Dátum registrácie: So 03 10, 2009 10:54 am

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa Rado »

Žiaden problém. Obchodujem iba na appke. Žiadnu inú platformu od IB nepoužívam. Mám ju na dvoch mobiloch. (Android)
"Every great story on the planet happened when someone decided not to give up, but kept going no matter what." ~Spryte Loriano
“ All is well in the end, if it is not well, it is not the end” – saying in India

JUGGLER
Príspevky: 10389
Dátum registrácie: Št 17 04, 2008 8:39 pm

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa JUGGLER »

Rád by som riešil konkrétnu migráciu z Interactive Brokers (nie z Lynxu ):

Ja som už odsúhlasil migráciu do IBCE...no nič sa nedeje. TWS funguje...pozrel som do messages a našiel som taký message:

Dear Client,

As part of the Brexit migration, a new EU based account has been opened for your entity.

Please find below the username for your new EU account.

New Username: XXXXXX

We have enabled a self-service tool that allows you to generate a password for your new user. This can be accessed under Support > Support Home > Get Password for New User.

Please note:
• The new Password will be delivered to the email address on file. Please check under Settings > Account Settings > Profile > "Info" icon that your email is up to date. If not, please use the "Edit" icon to update the email before using the reset tool.
• As the One-Time-Password generated is valid for only 20 minutes, please login immediately using the new login credentials to set your permanent password.
Regards,
Interactive Brokers Professional Services


Nerozumiem tomu, čo mám robiť. Zrejme len čakať. Všade v nastaveniach je len starý USER name...čiže k tomu nový pasword nemá cenu generovať.
Trading: ,,in the stock markets, timing is everything,,
Investovanie: ,,Amatérski investori investujúci pasívne do indexového fondu budú mať v dlhodobom horizonte lepšie výnosy ako profesionálni manažéri hedge fondov. Buffett.

JUGGLER
Príspevky: 10389
Dátum registrácie: Št 17 04, 2008 8:39 pm

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa JUGGLER »

Tak je to jasné. Všetci z Lynx idú do Írska a všetci z IB do Maďarska. Dajte vedieť, keď sa niekomu z IB podarí nalogovať už do IBCE účtu.
Trading: ,,in the stock markets, timing is everything,,
Investovanie: ,,Amatérski investori investujúci pasívne do indexového fondu budú mať v dlhodobom horizonte lepšie výnosy ako profesionálni manažéri hedge fondov. Buffett.

rasto800
Príspevky: 383
Dátum registrácie: Ut 14 08, 2012 10:50 am

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa rasto800 »

JUGGLER napísal:
Št 07 01, 2021 9:45 pm
Tak je to jasné. Všetci z Lynx idú do Írska a všetci z IB do Maďarska. Dajte vedieť, keď sa niekomu z IB podarí nalogovať už do IBCE účtu.
Mozno vsetci residents zo slovenska z IB idu do Madarska. Ale viem o jednom rakuskom IB ucte (tj. ucet s rakuskou adresou) ktory sa migruje do Irska.
Ale tak ono je to asi jedno. IBUK to uz viac nebude

jpeg
Príspevky: 127
Dátum registrácie: Ne 17 03, 2013 4:04 pm

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa jpeg »

Ahojte.
Ja mám problém. Vysvetlím situáciu. Mám tzv. FFA to znamená, že mám jeden master account= účet advisora F xxxxx a dva klientske účty jeden svoj U 2xxxx a jeden rodinného príslušníka U 1xxxx.

Ked som sa prihlasoval do platformy , tak sa prihlasujem tým master account a vidím oba úcty. No dnes keď som sa prihlásil tak tam vidím len účet svoj a rodinného príslušníka účet tam nevidím. Tituly , Akcie ktoré som mal nakúpene tam vidím ale ako keby som nemal nič nakúpene. Mohol by si mi prosím pomôcť.
Napisal som im „I have an opened FFA account F xxxxx (friends and family advisor). Below this account I have two client accounts U 2xxxx and U xxxx. Until now I was signing into the platform for trading, from the master account F xxxxxx where I could see both of my client accounts. Yesterday after the migration to IBCE I can only see one client account Uxxxxx. However after signing in to the platform I can't see the second account U1xxxx. Could you please take a quick look at it and find out where is the problem ?
Odpoveď bola:
„Carol S: U1xxxxx has migrated to IBCE , U2xxxxx has not yet received an invite to migrate. therefore if you are logging in with your old username (before the migration) then you will see the account that has not migrated yet. if you login with your new user name after the mgiration you will see the account which migrated (U1xxxxx).

Zaver je taký , že vôbec neviem obchodovať otvorené pozície nakoľko ten účet v TWS nevidím.
Do tohto účtu sa viem normálne nalogovať cez web , ale vôbec mi nedovoľuje pozície obchodovať ani cez portál, kde na tom druhom to ide.

Vôbec neviem čo mám robiť . Dnes som sa tam pokúšal volať 2x no ani po 40min vyzváňania nikto nezdvihol, vôbec neviem čo mám robiť.
Mohli by ste mi prosím poradiť. Ďakujem.

emeight
Príspevky: 25
Dátum registrácie: Št 31 12, 2020 12:06 pm

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa emeight »

Ahoj jpeg,

popravde, IB funguje na jednicku, rozsahem trhu, poplatky a nizkym rate na margin v podstate pro EU nema moc konkurenci. Jsem u nich dva roky, no za tu dobu vim, ze jakmile je potreba resit neco s jejich podporou, je to dost tezke a nekdy i na dlouho.

Na linku se mi vetsinou nepodari dovolat, resp. cekam na agenta a pol hodina prec, na emaily nereaguji vubec a jedine co celkem dobre funguje je jejich tiketovaci system - zadej jim normalne pozadavku pres nej a vse popis pekne jako tu a pokial nebude vyriesene otvaraj ho znova ci davaj dalsi a dalsi. Preco takhle hlupo? Potreboval som aktualizovat pred mesiacom OP a PAS, vsetko pekne rozepsane, scany prilozene, zvlast v textu cislo i expirace dokladu aby nemuseli nic dohledavat. Vysledek? Na prvni pokus zmenili jen jeden z dokladu, ovsem jen jeho cislo a ne expiraci. Na druhou urgenci zmenili i expiraci, ale druhy doklad stale zustal stejny. 5x jsem musel tam a zpet davat jednoznacne napsany ticket s pozadavkou co presne po nich chci, ale stejne to neprobehlo na prvni dobrou.

Tedy vzhledem k nucene migraci do IBCE jsem se i vzhledem k temto zkusenostem rozhodl dat sanci Tastyworks, kedze obchodujem vyhradne US akcie a opce, maji v podstate vsetko co potrebujem. Hodne stesti, napis jak to dopadlo.

Používateľov profilový obrázok
Rado
Príspevky: 4111
Dátum registrácie: So 03 10, 2009 10:54 am

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa Rado »

jpeg napísal:
Št 07 01, 2021 10:12 pm
Ahojte.
Ja mám problém. Vysvetlím situáciu. Mám tzv. FFA to znamená, že mám jeden master account= účet advisora F xxxxx a dva klientske účty jeden svoj U 2xxxx a jeden rodinného príslušníka U 1xxxx.

Ked som sa prihlasoval do platformy , tak sa prihlasujem tým master account a vidím oba úcty. No dnes keď som sa prihlásil tak tam vidím len účet svoj a rodinného príslušníka účet tam nevidím. Tituly , Akcie ktoré som mal nakúpene tam vidím ale ako keby som nemal nič nakúpene. Mohol by si mi prosím pomôcť.
Napisal som im „I have an opened FFA account F xxxxx (friends and family advisor). Below this account I have two client accounts U 2xxxx and U xxxx. Until now I was signing into the platform for trading, from the master account F xxxxxx where I could see both of my client accounts. Yesterday after the migration to IBCE I can only see one client account Uxxxxx. However after signing in to the platform I can't see the second account U1xxxx. Could you please take a quick look at it and find out where is the problem ?
Odpoveď bola:
„Carol S: U1xxxxx has migrated to IBCE , U2xxxxx has not yet received an invite to migrate. therefore if you are logging in with your old username (before the migration) then you will see the account that has not migrated yet. if you login with your new user name after the mgiration you will see the account which migrated (U1xxxxx).

Zaver je taký , že vôbec neviem obchodovať otvorené pozície nakoľko ten účet v TWS nevidím.
Do tohto účtu sa viem normálne nalogovať cez web , ale vôbec mi nedovoľuje pozície obchodovať ani cez portál, kde na tom druhom to ide.

Vôbec neviem čo mám robiť . Dnes som sa tam pokúšal volať 2x no ani po 40min vyzváňania nikto nezdvihol, vôbec neviem čo mám robiť.
Mohli by ste mi prosím poradiť. Ďakujem.
Prihlás sa na mobile na účet U 1xxxx pod jeho loginom a heslom a všetko ti pôjde alebo to zadaj v TWS. Budeš musieť obchodovať na dvoch zariadeniach. Aspoň zatiaľ.
"Every great story on the planet happened when someone decided not to give up, but kept going no matter what." ~Spryte Loriano
“ All is well in the end, if it is not well, it is not the end” – saying in India

jpeg
Príspevky: 127
Dátum registrácie: Ne 17 03, 2013 4:04 pm

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa jpeg »

Nejde to skúšal som to, ak sa prihlásim samostatne na účet U2xxxx tak to ide , ale na ten U1xxxxx to nejde. Na suporte mi písala , že mám nove user name , ale ak zadám to nove a povodne heslo nič.
Nijaké nove heslo mi neposlali

ja: Yesterday after the migration to IBCE I can only see one client account U2xxxx. However after signing in to the platform I can't see the second account U1xxxxx. Could you please take a quick look at it and find out where is the problem ?
Myriam I: yes, one moment please
right so U7xxxx has migrated but not your own trading sub account, not yet
ja: And how am I supposed to sign into U7xxxx so I could trade in platform TWS
Myriam I: jpegxxxa using this user

ja: this username doesn't work Using my password and this username you gave me I can't log in to my account Could you please look at what the issue might be ?
Myriam I: please call in so we can get you into the account then. There is no issue, its just that its not the same password because you have a new username now for the migrated F accout

jpeg
Príspevky: 127
Dátum registrácie: Ne 17 03, 2013 4:04 pm

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa jpeg »

Ešte to vyzerá že došlo k zmene z U 1xxxxx na U 7xxxxx zmenili 1 za 7 a ešte som mal user name jpegxxxx a pridali tam „a“ na jpegxxxxa.

Ale aj tak nič nech skúšam čokoľvek proste tam mám otvorene pozície a niektore chcem zatvoriť a neviem ako.

Používateľov profilový obrázok
Rado
Príspevky: 4111
Dátum registrácie: So 03 10, 2009 10:54 am

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa Rado »

Vygenerovali nový login, tak k nemu budú posielať heslo, ktoré platí 20 min. Je treba sa nalogovať a zmeniť na nové heslo. Viď mail, ktorý dostal Juggler a aj ja. Mail mi zatiaľ neprišiel a do účtu sa zatiaľ dostanem pod starým loginom a heslom.

Dear Client,

As part of the Brexit migration, a new EU based account has been opened for your entity.

Please find below the username for your new EU account.

New Username: XXXXXX

We have enabled a self-service tool that allows you to generate a password for your new user. This can be accessed under Support > Support Home > Get Password for New User.

Please note:
• The new Password will be delivered to the email address on file. Please check under Settings > Account Settings > Profile > "Info" icon that your email is up to date. If not, please use the "Edit" icon to update the email before using the reset tool.
• As the One-Time-Password generated is valid for only 20 minutes, please login immediately using the new login credentials to set your permanent password.
Regards,
Interactive Brokers Professional Services
"Every great story on the planet happened when someone decided not to give up, but kept going no matter what." ~Spryte Loriano
“ All is well in the end, if it is not well, it is not the end” – saying in India

jpeg
Príspevky: 127
Dátum registrácie: Ne 17 03, 2013 4:04 pm

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa jpeg »

Hej čítal som to , ale keď postupujem podľa tohto tak tam nič nevidím , kde generovať to heslo

jpeg
Príspevky: 127
Dátum registrácie: Ne 17 03, 2013 4:04 pm

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa jpeg »

ešte mi dnes toto prišlo mailom:

Account Transfer - Complete
Dear Client,

The transfer of your account from Interactive Brokers U.K. Limited ("IB-UK") to Interactive Brokers Central Europe Zrt. ("IB-CE") is now complete. You may log into your IB-CE account with your existing credentials and resume operation of your account.

Some important points to keep in mind:

As previously noted, open orders in your IB-UK account were not transferred to your IB-CE account. Please review your Interactive Brokers Central Europe Zrt. account immediately to reinstate open orders as needed.

You can confirm the details of the transfer by reviewing the daily activity statement for each of your IB-CE and IB-UK accounts. You will continue to have access to historical IB-UK account statements via the Client Portal.

Balances in an accrual state (e.g., dividends, interest) will not transfer from your IB-UK account until the cash posting date is reached. Once all accruals have been posted to cash and transferred to your IB-CE account, the IB-UK account will be closed.

While your user name, password and 2-Factor protocol remain unchanged, the Account ID for your IB-CE account differs from that of your IB-UK account. This may require a change to the configuration of any 3rd party software you use that requires entry of an Account ID.

The trading permissions in your IB-CE account should be similar to those in your IB-UK account. One change relates to Forex where you will still be able to perform currency conversions but not engage in leveraged Forex trading in your IB-CE account. Please review the FAQs available at our Knowledge Base for additional details.

The deposit routing instructions for your IB-CE account are different from those of your IB-UK account. Please create a deposit notification using the Transfer & Pay menu option in your Client Portal when depositing funds to obtain the correct instructions and to avoid transfer rejections, delays or an unintended conversion of your deposit to another currency. Also update the instructions on any online banking platform you may use to transfer funds to your IB-CE account.
Regards,
Interactive Brokers Client Services


možno blbá otázka , ale čo znamená to:

the Account ID

martinpa
Príspevky: 92
Dátum registrácie: Št 23 05, 2019 9:16 pm

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa martinpa »

To je to U + cislo, co davas referenciu pri prevode napr. a v dashboarde to vidis tiez.

jpeg
Príspevky: 127
Dátum registrácie: Ne 17 03, 2013 4:04 pm

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa jpeg »

Aha OK

JUGGLER
Príspevky: 10389
Dátum registrácie: Št 17 04, 2008 8:39 pm

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa JUGGLER »

Jpeg: dík za skúsenosti. naloguj sa do druhého účtu a pozri či je v stave ,,pending approval,,
U niekoho na konci tých všetkých odsúhlasovaní to vyzerá dobre, ale ešte treba odkliknúť dole vpravo a vygeneruje potrebu stiahnuť a poslať I.D.
Master a tvoj účet zrejme premigrovali, ale klienta ešte nie. Počkaj 1-2 dni.

P.S. Hlúpo to majú, že ID aj Passport treba dať NO a tak ťa pustí dalej. Pritom na konci chcú downloadovať I.D. :roll:

Ja sa už učím po maďarsky: áno = igen ...Bratislava - Pozsony ... Košice - Bazmek City :lol:
Trading: ,,in the stock markets, timing is everything,,
Investovanie: ,,Amatérski investori investujúci pasívne do indexového fondu budú mať v dlhodobom horizonte lepšie výnosy ako profesionálni manažéri hedge fondov. Buffett.

jpeg
Príspevky: 127
Dátum registrácie: Ne 17 03, 2013 4:04 pm

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa jpeg »

Nalogoval som sa do U2xxxx , ale nič tam nevidím.
V tomto učte viem cez web rozhranie viem otvárať aj zatvárať pozície ale tiež aj v TWS, ale v tom čo mi pre migrovali U 1 teraz 7, neviem ani cez web rozhranie
vidím ich tam v portfóliu ale keď dam close pozíciu tak ma prepína a nič ( we could not connect to the trading/market data system)

jpeg
Príspevky: 127
Dátum registrácie: Ne 17 03, 2013 4:04 pm

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa jpeg »

ja som tu pri zdroji už víac ako 40 rokov a nič sa na mňa nenalepilo ( veľká smola) :oops: teraz by sa mi to zišlo :lol:

jpeg
Príspevky: 127
Dátum registrácie: Ne 17 03, 2013 4:04 pm

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa jpeg »

Ja mam práve pocit , že mi premigrovali iba jeden klientský účet (ten do ktorého sa v TWS neviem prihlásiť) a Master a môj mi ešte neprešiel - vidím v TWS aj Fxxxx a moj U2xxxx

jpeg
Príspevky: 127
Dátum registrácie: Ne 17 03, 2013 4:04 pm

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa jpeg »

podľa mailu mi zmigrovali ten , do ktorého sa neviem prihlásiť:

Account Transfer – Next Steps
Dear Client,

As we prepare to transfer your account U****211 from Interactive Brokers U.K. Limited (“IB-UK”) to Interactive Brokers Central Europe Zrt. (“IB-CE”), we’d like to take this opportunity to outline the steps that will occur during this process. Our goal is to complete the transfer with little or no involvement on your part nor interruption to the operation of your account. The steps and their timing are as follows:

On 05 JAN 2021, we will create your new IB-CE account, using the same information and configuration as your IB-UK account. To ensure that this information is properly replicated, you will be restricted from changing the account information and configuration of your IB-UK account effective 05 JAN 2021. This includes changes to your phone number, residential address, email address, market data subscriptions, banking instructions and enrollment in any programs or services.

Your IB-CE account requires formal approval prior to completion of the transfer. While we anticipate this taking place on 05 JAN 2021, there may be instances where we are waiting for you to submit updated documents (e.g., proof of address) required to approve your account. To avoid any transfer delays, we ask that you review the Pending Tasks link located in the upper right-hand corner of your Client Portal and provide any requested documents.

On the business day following IB-CE account approval, the transfer of balances from your IB-UK account will take place. You will not be able to access your account during a 15-30 minute time frame required to complete this step. We expect the transfer to start following the close of the U.S markets, to minimize trading disruption and will notify you by Message Center and email once complete.

Once the transfer has completed, you can login using your existing user name, password and 2-factor security method. Your trading platforms will be automatically enabled for the IB-CE account, but you will no longer be able to transact in the IB-UK account. All other functions accessed via Client Portal will also function as before (statements, configurations, etc).

IMPORTANT:
Open orders in your IB-UK account will not transfer to your IB-CE account. Please review your orders immediately following the transfer to reinstate open orders as needed.
Please review the Knowledge Base for a list of FAQs regarding this transfer.
Regards,

Tomcat7
Príspevky: 5
Dátum registrácie: Pi 08 01, 2021 6:26 pm

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa Tomcat7 »

Ako to bude s dohľadom NBS nad Maďarskou pobočkou IB? Pozeral som na stánku https://subjekty.nbs.sk/?aa=&bb=&cc=&qq ... ve+Brokers a zatiaľ tam nie je.

hokaido
Príspevky: 227
Dátum registrácie: So 25 11, 2017 12:39 pm

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa hokaido »

Nad madarskou pobockou ma dohlad Madarska narodna banka od ktorej ma aj povolenie na cinnost
Detail zaznamu Interactive Brokers Central Europe Zártkörűen Működő Részvénytársaság

JUGGLER
Príspevky: 10389
Dátum registrácie: Št 17 04, 2008 8:39 pm

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa JUGGLER »

Presne tak. IB nepatrí medzi dohliadané subjekty našej NBS.
Je len v zozname NBS ako zahraničný obchodník s cennými papiermi, ktorý môže pôsobiť v SR.

Tu je presný zoznam ktorý dohliada NBS u nás ( čo sa týka o.c.p. ..je to 31 subjektov)

https://subjekty.nbs.sk/?aa=select_categ&bb=55&cc=&qq=

A tu je zoznam subjektov, ktoré spadajú pod náš garančný fond investícii...čo znamená ochranu do výšky 50 000 €.

https://www.garancnyfond.sk/zoznam-subjektov


P.S. IBCE bude chránené maďarským fondom do 100K ( 90% ) a klienti Lynxu v IBIE do 20K
Trading: ,,in the stock markets, timing is everything,,
Investovanie: ,,Amatérski investori investujúci pasívne do indexového fondu budú mať v dlhodobom horizonte lepšie výnosy ako profesionálni manažéri hedge fondov. Buffett.

jpeg
Príspevky: 127
Dátum registrácie: Ne 17 03, 2013 4:04 pm

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa jpeg »

No nakoniec to dopadlo takto asi ako písal Juggler a to, že premigrovali master účet a jeden klientský - ten do ktorého som sa nevedel dostať.
Takže k tomu master uctu po migracii pridelili v user name koncovku „a“ (pred tým jpegxxxx a potom jpegxxxxa) , tak ako mi odpísala so suportu
Myriam:

ja: And how am I supposed to sign into U7xxxx so I could trade in platform TWS
Myriam I: jpegxxxa using this user


čiže zmenili user name , ale informáciu o generovaní nového hesla, tak ako ju dostal Juggler a Rado som ja nedostal.
Dočítal som sa o tom, že sa bude generovať nove heslo až tu na fóre od Jugglera.

Po nalogovaní sa do môjho účtu, kde mal byť uvedený self-service tool na generovanie hesla tam nič nebolo. Skúšal som to niekoľkokrát a nič.
Na druhý deň keď som to skúšal tak tam už tato možnosť bola. Postupoval som podľa pokynov , vygeneroval som si nove heslo, ktoré som si nakoniec pre nový user name zmenil.

Súčasná situácia je taká , že TWS musím mať otvorené 2x. Na jednom mám prihlásený jeden účet a v druhom TWS-ku druhy.

Nakoľko mám predplatene nejaké živé dáta a peniaze na poplatky sú na tom master account, tak online dáta vidím iba na jednom učte (TWS-ku) čo momentálne až taký veľký problém nie je.
Predpokladám, že po nejakej dobe prejde aj druhy účet a všetko bude ako predtým. :beer:

Dusan99
Príspevky: 2
Dátum registrácie: Pi 15 01, 2021 12:56 pm

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa Dusan99 »

Ahojte, som tu nový akurát si zakladám účet u IB a nechce ma to pustiť ďalej skrz to daňové číslo vie niekto poradiť ako na to?

JUGGLER
Príspevky: 10389
Dátum registrácie: Št 17 04, 2008 8:39 pm

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa JUGGLER »

daj že nemáš.
Trading: ,,in the stock markets, timing is everything,,
Investovanie: ,,Amatérski investori investujúci pasívne do indexového fondu budú mať v dlhodobom horizonte lepšie výnosy ako profesionálni manažéri hedge fondov. Buffett.

Používateľov profilový obrázok
Rado
Príspevky: 4111
Dátum registrácie: So 03 10, 2009 10:54 am

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa Rado »

Dusan99 napísal:
Pi 15 01, 2021 2:29 pm
Ahojte, som tu nový akurát si zakladám účet u IB a nechce ma to pustiť ďalej skrz to daňové číslo vie niekto poradiť ako na to?
Žiadne nemáš.
"Every great story on the planet happened when someone decided not to give up, but kept going no matter what." ~Spryte Loriano
“ All is well in the end, if it is not well, it is not the end” – saying in India

JUGGLER
Príspevky: 10389
Dátum registrácie: Št 17 04, 2008 8:39 pm

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa JUGGLER »

ale má. pre fyzické osoby je u nás rodné číslo. Ale u brokera sa to nemusí uvádzať. Oni sa to pýtajú kvôli Fatca reportingu. A tam stojí, že ked neuvedieš daňové číslo, tak sa reportuje podľa mena a dátumu narodenia.
Trading: ,,in the stock markets, timing is everything,,
Investovanie: ,,Amatérski investori investujúci pasívne do indexového fondu budú mať v dlhodobom horizonte lepšie výnosy ako profesionálni manažéri hedge fondov. Buffett.

Dusan99
Príspevky: 2
Dátum registrácie: Pi 15 01, 2021 12:56 pm

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa Dusan99 »

Aha ďakujem za odpovede, som tam zadaval rodné číslo tak ho tam skúsim nedať. A ešte raz ďakujem za pomoc.

martinpa
Príspevky: 92
Dátum registrácie: Št 23 05, 2019 9:16 pm

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa martinpa »

As required by the rules of the Hong Kong Exchanges and Clearing Limited (the "Exchange"), Interactive Brokers is required to collect and process your personal data as described in the Personal Information Collection Statement ("PICS") below. Please read, acknowledge and consent to our processing of your personal data described in the PICS in order for us to provide our Stock Connect Northbound Trading Service to you.
Toto na mna vyskocilo v IB, ale ak neobchodujem v HK, mozem to ignorovat? Lebo ved ak mam napr. VWCE, kde su aj cinske akcie, tak ja kupujem UCITS ETF pod inymi regulami alebo sa mylim?

JUGGLER
Príspevky: 10389
Dátum registrácie: Št 17 04, 2008 8:39 pm

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa JUGGLER »

CFD trading u IB ( poznámky )

CFDs are complex instruments and come with a high risk of losing money rapidly due to leverage.
59.5% of retail investor accounts lose money when trading CFDs with IBKR.

*IB hedges all index CFD trades, and does not operate a dealing desk. Fills cannot be guaranteed in extreme markets.

Note however that ESMA prescribes that losses reported by a retail investor cannot in aggregate exceed the funds invested in a retail CFD account.
By way of example, you deposit €10,000 in your retail CFD account and open a long position with a notional value of €20,000. The initial margin paid to open the position is €4,000. If the position loses 60% of its initial value and it is closed-out, you will have reported a loss of €12,000. The loss will consume your entire account equity, but, as a retail investor, you will not have to pay IBKR (UK) the negative balance of €2,000.

Podstata:

1. pri CFD je u IB stratových iba 60% retailu ( u iných 75-85% )
2. IB nemá dealing desk, kótujú živé trhy.
IB sa hedžuje otvorením real pozície na burze ( preto som sa divil, že môj order sa kotoval na živej burze !)

3. Z nariadenia EU sa pri CFD sprísnil margin, ale retail klienti nezodpovedajú za straty presahujúce veľkosť ich účtu (profesionáli áno )

K bodu 2 vysvetlenie:

OTC Contracts For Difference (CFD) markets are generally organized along one of three models: Direct Market Access (DMA), Agency Broker, or the Market Maker model.

IB operates the DMA model, the most transparent of the three. In this model the provider hedges the CFD order immediately in the underlying physical market, and the CFD is executed at the price of the hedge. This serves to enhance pricing transparency and the provider's compensation is typically based solely upon a commission rather than a mark-up or mark-down.

With the DMA model, professionally-oriented IB customers have the ability to add quotes to the exchange book, in the same way they would trading stocks. Because IB matches all CFD orders immediately with a hedge-order, a non-marketable CFD order will create a matching non-marketable order for the underlying share on the exchange. Clients can view "their order" on the level 2 book.

In addition, all orders, whether marketable or not, benefit from IB's SmartRouting technology which ensures best execution by routing the order to one of several underlying markets (LSE, CHI-X, Turquoise, BATS, or internally vs. other client orders).

IB je v CFD self-clearing. teda nejdú cez nijakého londýnskeho prime marketmakera ako CMC, IG...
Trading: ,,in the stock markets, timing is everything,,
Investovanie: ,,Amatérski investori investujúci pasívne do indexového fondu budú mať v dlhodobom horizonte lepšie výnosy ako profesionálni manažéri hedge fondov. Buffett.

JUGGLER
Príspevky: 10389
Dátum registrácie: Št 17 04, 2008 8:39 pm

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa JUGGLER »

Migranti z IB do IBCE: ste OK? Funguje všetko? Nič ste nemuseli meniť, len ste sa jedného dňa nalogovali ako predtým a účet bol v IBCE?

Pýtam sa, lebo mňa ešte nepremigrovali. Nekomunikujú..neviem čo sa deje...len sa nalogujem a som stále v IB LLC.
Trading: ,,in the stock markets, timing is everything,,
Investovanie: ,,Amatérski investori investujúci pasívne do indexového fondu budú mať v dlhodobom horizonte lepšie výnosy ako profesionálni manažéri hedge fondov. Buffett.

Používateľov profilový obrázok
Rado
Príspevky: 4111
Dátum registrácie: So 03 10, 2009 10:54 am

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa Rado »

Ja som si nič nevšimol a že som zmigroval som vedel tak, že mi rozhodilo comba. ( diagonal, ktorý je z dvoch pozícií long aj short ukazovalo samostatne. Na jednej pozícii zisk a na druhej strata. Ako si to stojí celkovo zistiť ťažko a hlavne treba to vedieť rýchlo. Keď máš 9 pozícií des.) Nové pozície už ukazuje ako má.
"Every great story on the planet happened when someone decided not to give up, but kept going no matter what." ~Spryte Loriano
“ All is well in the end, if it is not well, it is not the end” – saying in India

long
Príspevky: 11
Dátum registrácie: St 16 11, 2011 11:34 pm

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa long »

U mě vše OK.
1.1. v noci jsem podal žádost o migraci.
4.-5.1. vše funkční pod IBUK
5.1. v noci přišel mail Migrace dokončena
6.1. vše funkční pod IBCE, převedeny akcie, call opce, hotovost, změna čísla účtu
kdybych nedostal mail, tak to nepoznám

JUGGLER
Príspevky: 10389
Dátum registrácie: Št 17 04, 2008 8:39 pm

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa JUGGLER »

Rady pre F & F.

Master Account si musíte premigrovať sami. Nestačí súhlas.
Robí sa to tak, že k novému menu (ktoré oni poslali ) sa fakt musí vygenerovať nové heslo.

Sranda je, že som neprišiel na to cez PC, ale až ked som bol nalogovaný v mobilnej apke a tam som sa prepol do account manažmentu.
Tam pýtali nové meno a kým mi autentifikovali nové heslo, tak ma preverili cez starodávne otázky o odpovede ( značka vaseho prvého auta a pod. ), cez token na email a ešte aj kódami cez kartu.
Potom som sa konečne pod novým menom a heslom nalogoval do TWS, kde som zistil, že celá TWS je panenská, akoby som si založil nový účet.
Z toho som zdrvený, lebo mám dlhé roky svoje vlastné nastavenie...

Našťastie som si spomenul, že staré nastavenie TWS sa asi bude dať skopírovať a preniesť do nového TWS. To budem riešiť večer.
Predpokladom bude, že sa budem môcť nalogovať pod starým menom a heslom do starého TWS v UK.
Predpokladám že budem vedieť, lebo na starom master účte som mal 500 USD na dáta a na novom účte mi ukazuje, že je -22.

Tak tie peniaze ešte skúsim previesť cez internal transfer, ked sa teda bude dať. Ked nie, tak ich vyberiem a pošlem na nový master account.
Ešte rozmýšlam, či na starom účte nebude treba zrušiť dáta. Aby sa mi nestalo, že master účet v UK pôjde do mínusu. To zistím večer.

Staré účty v UK by mali ostať funkčné, kvôli statementom..len ich zrejme odpoja od TWS a ostane len prístup cez account manažment.
Trading: ,,in the stock markets, timing is everything,,
Investovanie: ,,Amatérski investori investujúci pasívne do indexového fondu budú mať v dlhodobom horizonte lepšie výnosy ako profesionálni manažéri hedge fondov. Buffett.

JUGGLER
Príspevky: 10389
Dátum registrácie: Št 17 04, 2008 8:39 pm

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa JUGGLER »

JUGGLER napísal:
Po 25 01, 2021 3:58 pm

Našťastie som si spomenul, že staré nastavenie TWS sa asi bude dať skopírovať a preniesť do nového TWS. To budem riešiť večer.
Podarilo sa mi preniesť celé nastavenie TWS aj s Quote Monitor Pages, aj s tickermi čo som tam mal....
Najprv som v starom TWS cez File - Import/Export uložil nastavenie do môjho PC (Desktop ).
Potom som v novom TWS cez File - Settings recovery - custom - Desktop uložené nastavenie preniesol do nového TWS

Podarilo sa, ani neviem ako...nie som programátorský typ :)
Predpokladom bude, že sa budem môcť nalogovať pod starým menom a heslom do starého TWS v UK.
To sedí. Zo starým menom a heslom som sa dostal do stareho TWS...z novými viem ísť do nového TWS ( rozdiel je len v čísle účtu vpravo hore )
V starom TWS mi bežali dáta...v novom mi nebežia.
Predpokladám že budem vedieť, lebo na starom master účte som mal 500 USD na dáta a na novom účte mi ukazuje, že je -22.
Tak tie peniaze ešte skúsim previesť cez internal transfer, ked sa teda bude dať. Ked nie, tak ich vyberiem a pošlem na nový master account.
To sa podarilo. Musí to byť z účtu na ktorom máte peniaze ( u mňa IB UK ) a v transferoch je volba ,,transfer medzi účtami,,. Trochu som tŕpol, ale ukazalo mi aj účet v IBCE..tak som urobil transfer. Transfer v regular hours sa prevedie ihneď. Mimo regular hours ho spravia na druhý deň.
Ešte rozmýšlam, či na starom účte nebude treba zrušiť dáta. Aby sa mi nestalo, že master účet v UK pôjde do mínusu. To zistím večer.
Keďže v starom TWS mi bežali dáta...šiel som do account manažmentu ( priamo z TWS vám stačí ísť vpravo hore do HELP - CUSTOMER SERVICE - OPEN MESSAGE CENTRUM...a v browseri sa otvorí account manažment bez potreby nalogovania. Zrušil som dáta....po prepnutí do classic TWS som sa k nim dostal...zrušil som všetky dáta ( vyprázdnil zakliknuté okienka...mal som ich 9..až kým som nevidel, že 0 ).
Staré účty v UK by mali ostať funkčné, kvôli statementom..len ich zrejme odpoja od TWS a ostane len prístup cez account manažment.
U F & F ostáva funkčný master account...všetky ostatné účty sa mi premigrovali sami, len trebalo udeliť súhlas a prejsť info o účte prípadne doplniť doklady. Bolo to nepríjemné, lebo účty z TWS UK zmizli, len master ostal. Len master môže trejdiť, takže len master sa vie nalogovať do TWS. Kým som neprišiel na to, že treba nové meno a nové heslo ostal som oddelený od účtov ( aj od vlastného, lebo na master sa nedá trejdiť ).
Po premigrovaní master nastala reunion...v TWS IBCE mám konečne všetko pokope.

P.S. F & F účet je taký, že z jednej TWS viete trejdiť viac účtov. Platíte len za jedne dáta. Napríklad starým rodičom môžete vytrejdiť ročne 2000 € ku dôchodku , ked nemajú iný príjem, nemusia to zdaňovať.
Trading: ,,in the stock markets, timing is everything,,
Investovanie: ,,Amatérski investori investujúci pasívne do indexového fondu budú mať v dlhodobom horizonte lepšie výnosy ako profesionálni manažéri hedge fondov. Buffett.

jason
Príspevky: 8
Dátum registrácie: Ut 30 04, 2019 2:06 pm

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa jason »

Mne to na novom ucte (IBIE) v TWS kompletne rozhadzalo opcne spready na jednotlive nohy a kedze som ich mal vela, tak je to teraz brutalne neprehladne a neobchodovatelne :/
Nezistil niekto, ako to dat do povodneho stavu??

jason
Príspevky: 8
Dátum registrácie: Ut 30 04, 2019 2:06 pm

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa jason »

jason napísal:
Ut 26 01, 2021 4:39 pm
Mne to na novom ucte (IBIE) v TWS kompletne rozhadzalo opcne spready na jednotlive nohy a kedze som ich mal vela, tak je to teraz brutalne neprehladne a neobchodovatelne :/
Nezistil niekto, ako to dat do povodneho stavu??
Vyriesene. Po telefonate so supportom Lynxu to IB na dalsi den opravilo.

emeight
Príspevky: 25
Dátum registrácie: Št 31 12, 2020 12:06 pm

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa emeight »

https://www.cnbc.com/2021/01/28/interac ... erffy.html

What the actual f? Cize broker uz nebude vas business partner, ale da vam white list akcii, ktere muzete obchodovat. Ak nahodou drzite opcie na titule, ktory sa nam nepaci, overnight vam zlikvidujeme pozicie. Tohle je velmi zle.

ATHena
Príspevky: 8
Dátum registrácie: Pi 20 11, 2020 2:02 pm

Re: Interactive Brokers

Príspevok od používateľa ATHena »

Vyzerá to riadne zle, sám držím pár shares GME a dnes celé ráno mi nechce načítať portfólio. Mám nastavený take profit na 4200 ale nenastavil som žiaden stoploss, chcem počkať zakiaľ short float klesne pod 100% a nechcem aby ma nejaký rug pull vyhodil z tradu.

Po všetkých tý failoch za posledný mesiac sa asi budem musieť presunúť inde.

Edit: K článku ešte pripájam video kde CEO webull (us broker) vysvetľuje, kvôli čomu museli zastaviť trading https://youtu.be/w_YEa4XfAG4?t=3879

Napísať odpoveď

Návrat na "Brokeri - cez koho na burzu"