Franto napísal: ↑St 17 08, 2022 2:23 am
Buffett kúpil tie akcie po 9,38 USD (dnes sú za 5,60 USD) v hodnote 1 miliardy hneď ako NU išli na trh. Hedžový fond Tiger Global Management kúpil akcie v hodnote 2,5 miliardy. Rua California, Sequoia Capital, Tencent, JPMorgan vrazili do nich ďalšie miliardy. SoftBank kontroluje 22 mil. akcií. Všetci majú svojich analytikov a snáď by nehádzali peniaze do koša. Majú medziročný rast 230%, trhovú kapitalizáciu 22 miliárd USD
NU prišla na Brazílsky trh ako uragán a ide ďalej do štátov Južnej Ameriky. Preberá klientov všetkým bankám. Skús si o nich prečítať.
https://burzovnisvet.cz/investice/softb ... ldings-nu/
Dík za info. Dal som lajk. Tak sa mi to páči...ked sa pridá info.
Z toho vyplýva, že tip je dlhodobý. Pri dobrom načasovaní vstupu má vyšší potenciál zisku a nižšie riziko straty.
Pp včerajšom vstupe by bol už -10%. Na investing vyzerá dobre pri supporte 5 USD a keby akcia šla nižšie, je dobré mať rezervu na dokup pri 3,50. Ovšem nesmú prísť správy ktoré signalizujú oslabenie fundamentov,...hlavne. spochybnenie, že sa v 2023 dostane do zisku. Teraz reportoval Q2 a
ja mám v odhadoch análov, že už v tomto fiškálnom roku bude v zisku /
0,01 /.
Pridávam info.
1. ANALÝZA Z APRILA 2022 pri cene cca 7,90 USD
Spoločnosť Nu Holdings Ltd. pôsobí ako platforma digitálnych finančných služieb predovšetkým v Brazílii, Mexiku a Kolumbii. Ponúka kreditné a debetné karty, mobilné platby, sporiace služby a účty. V skratke ide o všeobecné digitálne bankové riešenie, ktoré slúži viac ako 48 miliónom zákazníkov.
Hlavným argumentom spoločnosti Nu je, že chce byť výhodnejšou a cenovo konkurencieschopnejšou vo vzťahu k tradičným bankám. Takéto východisko môže byť veľmi dobre niečím, čo môže vytvoriť hodnotu v rastúcich ekonomikách.
Základné informácie
Súčasťou atraktivity je súčasný aj očakávaný vysoký rast spoločnosti Nu.
Zdá sa, že startup končí fázu "vytvárania terénu" a prechádza do fázy vysokého rastu. Analytici očakávajú, že za 3 roky dosiahne spoločnosť tržby takmer 7 miliárd USD. To by pre spoločnosť znamenalo 7-násobný rast. V prípade čistého príjmu sa prognóza pohybuje na úrovni 710 miliónov USD do roku 2025.
Hranica rentability
To má vplyv aj na to, kedy sa očakáva, že spoločnosť dosiahne zisk. Podľa 15 analytikov, ktorí sa zaoberajú spoločnosťou, očakávajú, že NU dosiahne poslednú stratu v roku 2022 a potom v roku 2023 vygeneruje kladný zisk vo výške 41 miliónov USD.
Predpokladá sa teda, že spoločnosť bude rentabilná o niečo viac ako rok.
Akým tempom bude musieť spoločnosť medziročne rásť, aby sa k tomuto dátumu dostala na hranicu rentability? Pomocou priamky najlepšej zhody sme vypočítali priemernú ročnú mieru rastu zisku na akciu vo výške 57 %, čo je dosť optimistické!
Čím rýchlejšie sa spoločnosť dostane na hranicu rentability, tým skôr vytvorí väčšiu hodnotu, a teda zníži diskont budúcich peňažných tokov. Skutočné pozitívne prekvapenia v ziskoch môžu mať pozitívny vplyv na akcie, ak je spoločnosť trhom primerane ocenená.
Vzhľadom na to, že sa očakáva, že spoločnosť bude zisková, súvaha nepredstavuje problém. Je však dobré vidieť, že spoločnosť Nu má 3,6 miliardy USD v hotovosti, čo ju môže financovať až do prelomenia 0.
Hoci dlh nie je niečo, s čím by sa spoločnosť pred dosiahnutím zisku mala zvyčajne zaoberať, ich pôžičky sú nízke 259,6 milióna USD. Vzhľadom na súčasné trhové ocenenie 35,8 mld. USD by bolo pre spoločnosť Nu lepšie financovať rast prostredníctvom emisie vlastného kapitálu.
Ocenenie
Všetko, čo robíme v oblasti financií, sa sústreďuje na oceňovanie.
Môžeme používať rôzne ukazovatele a metódy, ale v konečnom dôsledku chceme vedieť, akú hodnotu má spoločnosť ako Nu, a porovnať ju s dnešnou cenou predtým, ako sa rozhodneme, ako postupovať ďalej.
V súčasnosti nemáme žiadne zisky a pomer ceny k účtovnej hodnote vlastného imania je približne 8,1 %. Účtovná hodnota vlastného imania sa zvyšuje najmä zo zisku, ktorý si spoločnosť ponecháva počas svojej činnosti, čo znamená, že ju najviac ovplyvňuje čistý zisk a hodnota celkových aktív (napríklad hotovosti).
Hodnota 8,1 % účtovnej hodnoty k vlastnému imaniu nám teda naznačuje, čo súčasná trhová cena znamená pre rast spoločnosti. Zjednodušene povedané, trh očakáva, že čistý zisk spoločnosti bude rásť približne o 80 % ročne. Tieto zisky však musíme diskontovať. Za normálnych okolností by sme použili približne 7,2-percentnú diskontnú sadzbu, avšak spoločnosť vykonáva svoju činnosť predovšetkým v Brazílii, Mexiku a Kolumbii, čo sú regióny sveta s výrazne vyšším rizikom.
Z tohto dôvodu stanovíme diskontnú sadzbu na 11,4 % ako kombináciu z rizikových prirážok prevádzkových regiónov a krajín. Vďaka tomu bude diskontná sadzba za 10 rokov približne 60 % (začína na 11,4 % v prvom roku a v desiatom roku sa zníži na 7,1 %, pričom sa zohľadní skutočnosť, že spoločnosť sa stáva stabilnejšou).
Ak odhadujeme scenár, podľa ktorého spoločnosť zarobí približne 4 miliardy USD, tieto zisky majú dnes hodnotu 1,6 miliardy USD!
4,162 miliardy USD * diskontný faktor 0,382 = 1,588 miliardy USD
Desatinné čísla sa nedajú predpovedať za 10 rokov, takže spresníme ich zaokrúhlením na 1,6 miliardy USD.
Keďže spoločnosť chce byť cenovo konkurencieschopná, obmedzíme výnosy na úroveň nákladov na kapitál v poslednom roku. Tým sa zvýši výška potrebných reinvestícií a dostaneme zisk v terminálnom roku 3,282 miliardy USD.
Uplatnením našej diskontnej sadzby dostaneme súčasnú hodnotu 27 miliárd USD
Výpočet: 3,283÷(0,071-0,0237)×(1-0,612)=26,930 alebo 27b USD
Teraz môžeme súčasné hodnoty sčítať a
získať vnútornú hodnotu spoločnosti približne 28,6 miliardy USD
___________________________________________
Môj záver:
teraz , pri cene 5,26 USD má kapitalizáciu 24,57 mld. Podľa vtedajšej analýzy je podhodnotená -14%.
K tomu si pridajme, že predvčerom vyskočila, lebo zverejnila lepšie. Poďme sa pozrieť teda na zverejnenie.
2. ANALÝZA (INFO ) po poslednom zverejnení:
Neviem posúdiť posledné zverejnenie nakolko nebolo coverované mojím newsfeedom. Píšu ale, že výsledky boli silné. Určite sa prekonala v tržbách, ktoré boli 1,2 mld. vs odhady 0,9-1 mld. Zisk prevdepodobne inline z odhadmi.
Dávam komentár finančného riaditeľa s tlačovej konferencie:
Skôr ako prejdeme k štvrťročným výsledkom, zopakujme si náš jednoduchý, ale účinný vzorec na vytváranie hodnoty. Najprv rast našej zákazníckej základne v Brazílii, Mexiku a Kolumbii a premena zákazníkov na aktívnych zákazníkov. Po druhé, rozširovanie priemerného príjmu na aktívneho zákazníka alebo ARPAC prostredníctvom zvýšenia predaja produktov a krížového predaja produktov. A po tretie, dosahovanie tohto rastu pri zachovaní jednej z najlacnejších prevádzkových platforiem v odvetví vďaka najlepším nákladom vo svojej triede, nákladom na získanie, obsluhu, riziko a financovanie.
Poďme sa teraz hlbšie ponoriť do štvrťročných výsledkov nášho podnikania. V druhom štvrťroku nám pribudlo 5,7 milióna zákazníkov, čo je v súlade s čistým prírastkom v prvom štvrťroku a hlavne prostredníctvom organických kanálov. Celkový počet zákazníkov tak ku koncu štvrťroka dosiahol 65,3 milióna, čo predstavuje 57 % medziročný nárast, čím sme sa pravdepodobne stali piatou najväčšou finančnou inštitúciou v Brazílii z hľadiska počtu zákazníkov.
Teší nás tiež, že Mexiko a Kolumbia pokračujú v rýchlejšom raste v porovnaní s Brazíliou a v tomto štvrťroku prispeli spolu prírastkom viac ako 700 000 jedinečných zákazníkov. Dôležité je, že pokračujeme v získavaní zákazníkov, pričom sme zvýšili mieru mesačnej aktivity na 80 %, oproti 72 % pred rokom a 78 % v predchádzajúcom štvrťroku, čo znamenalo 90. štvrťrok po sebe s vyššou mesačnou aktivitou, čo je ďalším dôkazom našej schopnosti naďalej rozvíjať náš ekosystém a zároveň zvyšovať angažovanosť zákazníkov.
Teraz prejdeme k analýze kohort našich zákazníkov. Tieto tri grafy ukazujú, ako rastúca angažovanosť našej zákazníckej základne a vyšší počet produktov na aktívnych zákazníkov naďalej zvyšujú ARPAC. Pri pohľade na ARPAC v grafe úplne vpravo je vidieť, že zatiaľ čo v tomto štvrťroku dosahujeme mesačný ARPAC 7,8 USD, vyspelé kohorty sú už na úrovni 21 USD.
Je tiež vidieť, že všetky kohorty si udržiavajú zdravé rastové trendy. Táto kombinácia vyššej angažovanosti a väčšieho počtu produktov na zákazníka sa ukázala ako silná z hľadiska monetizácie zákazníkov. Rozšírenie ARPAC pomohlo podporiť náš trojciferný rast príjmov. Zaznamenali sme tiež ďalší štvrťrok výnimočného rastu tržieb, a to o 230 % v porovnaní s predchádzajúcim rokom na devízovo neutrálnej báze, čím sme dosiahli rekordné štvrťročné tržby vo výške takmer 1,2 miliardy USD. Tento rast je výsledkom súhrnných efektov v dvoch oblastiach: po prvé, rastúci počet mesačne aktívnych zákazníkov, a to nielen zákazníkov, ale mesačne aktívnych zákazníkov.
Po druhé, vyššia úroveň zvýšenia predaja produktov a krížového predaja produktov, ktoré naďalej zvyšujú náš mesačný ARPAC. Hoci sa náš mesačný ARPAC v posledných štvrťrokoch výrazne rozšíril, ako vidíte na ľavej strane, sme presvedčení, že sme veľmi ďaleko od nášho potenciálu ARPAC. Hodnoty ARPAC etablovaných bánk sú stále ďaleko nad našou hodnotou 40 USD. Bez ohľadu na náš potenciál ARPAC je dôležité poznamenať, že vďaka výhodám v našich nákladových pilieroch si môžeme dovoliť obsluhovať klientov s nižšími ARPAC a stále vykazovať veľmi zdravú jednotkovú ekonomiku.
Prejdime k pokroku v našej kartovej činnosti. Objem nákupov sa zvýšil na 20 miliárd USD, čo predstavuje 94 % medziročný nárast na devízovo neutrálnej báze. Opäť je to výsledok väčšieho upsellingu produktov, cross-sellingu a pokračujúcej angažovanosti našich zákazníkov. Slajd na pravej strane ukazuje, ako sa objem nákupov zvyšoval s dozrievaním kohort.
V druhom štvrťroku, ako spomínal David, sme sa podľa našich odhadov stali štvrtým hráčom na trhu s platobnými kartami v Brazílii a naďalej sme prekonávali niektoré z najtradičnejších etablovaných finančných inštitúcií v krajine. V našom portfóliu spotrebiteľských financií pozostávajúcom z kreditných kariet a osobných úverov pokračujeme v zdravom raste na devízovo neutrálnej báze, aj keď pomalšie ako v predchádzajúcich štvrťrokoch.
Nižšia úroveň rastu vyplýva najmä z osobných úverov. V tomto štvrťroku sme sa rozhodli prehodnotiť a zmierniť rast nášho portfólia osobných úverov s cieľom posilniť jeho úverovú odolnosť v kontexte neistejších krátkodobých vyhliadok brazílskej ekonomiky.
Na kontextualizáciu tohto trendu uvádzam aj dve poznámky. Po prvé, menové kurzy negatívne ovplyvnili naše bilančné údaje. Ak by sme upravili údaje o portfóliu na základe neutrálneho kurzového vývoja, naše portfólio by vzrástlo o približne 300 miliónov USD v oblasti osobných úverov a o viac ako 1 miliardu USD v oblasti kreditných kariet.
Po druhé, objem poskytnutých osobných úverov sa v medzikvartálnom vyjadrení pri konštantnom menovom kurze v podstate nezmenil. V kontexte portfólia s krátkou dobou trvania prináša podobná úroveň originácií nižšie miery rastu jednoducho preto, že časť originovaného objemu dopĺňa amortizácie v danom období.
Pozrime sa teraz na dve veci podrobnejšie. Po prvé, na vývoj nášho portfólia úrokových výnosov z kreditných kariet a po druhé, na vývoj poskytovania osobných úverov. Pokiaľ ide o vývoj nášho úročeného portfólia kreditných kariet v Brazílii alebo IEP, je dôležité uviesť do súvislostí, že sme neustále rozširovali naše IEP kreditných kariet, a to najmä v dôsledku zavádzania nových funkcií, ktoré našim zákazníkom umožňujú využívať kreditné karty ako finančné prostriedky. Medzi tieto funkcie patrí možnosť financovať bankové poukážky, jednotlivé nákupy na splátky a veľké prevody. vo všetkých prípadoch s využitím limitov kreditnej karty.
Ako môžete oceniť, IEP vyplývajúce zo splátok vrátane tých, ktoré vyplývajú z týchto nových funkcií financovania, predstihli rast IEP z revolvingu. A stále sú hlboko pod priemerom odvetvia. Išlo skôr o zmenu správania, ktorú sme motivovali, než o zmenu správania, ktorá by naznačovala zhoršenie úverovej bonity.
Na záver treba zdôrazniť, že tieto údaje o IEP zachytávajú celú našu triedu aktív kreditných kariet. IEP kreditných kariet a osobných úverov nespájame. Ak ste meškali s kreditnou kartou, nemáte nárok na osobný úver.
Teraz prejdime k poskytovaniu našich osobných úverov. Graf na tomto slajde znázorňuje vývoj počtu našich poskytnutých osobných úverov spolu s príslušnými mesačnými úrokmi, ktoré z nich účtujeme. V druhom štvrťroku 2022 si možno všimnúť dve veci. Po prvé, pokračujeme v preceňovaní poskytovania našich osobných úverov, ktorého cieľom je zvýšiť odolnosť našich úverov a kompenzovať vplyv vyšších úrokových sadzieb.
Po druhé, poskytovanie našich osobných úverov zostalo na devízovo neutrálnej báze do veľkej miery stabilné. V budúcnosti bude tempo poskytovania osobných úverov závisieť od krátkodobého výhľadu brazílskej ekonomiky a úverovej výkonnosti našich kohoriet. K dnešnému dňu predpokladáme pre tretí a štvrtý štvrťrok tohto roka podobnú úroveň poskytovania úverov ako v druhom štvrťroku na devízovo neutrálnej báze.
Naďalej pokračujeme v našej stratégii budovania silnej franšízy vkladov v miestnej mene, ktorú využívame na financovanie väčšiny našich operácií. Štvrťrok sme ukončili s pomerom úverov ku vkladom na úrovni iba 24 %. Vklady v druhom štvrťroku naďalej rástli rýchlym tempom, medziročne o 87 % na devízovo neutrálnej báze, pričom priemerné náklady na financovanie boli nižšie ako CDI, brazílska bezriziková sadzba. Za posledné tri mesiace nám pribudlo takmer 700 mil. dolárov vkladov, takže štvrťrok sme uzavreli s celkovým zostatkom vkladov vo výške 13,3 mld.
Na štvrťročnej devízovo neutrálnej báze by vklady v porovnaní s predchádzajúcim štvrťrokom vzrástli o 1,9 mld. Okrem toho sme nedávno zaviedli zmeny týkajúce sa odmeňovania výnosov z krátkodobých vkladov v rámci nového účtu. Zároveň sme spustili ďalšie funkcie v našom ekosystéme, ako napríklad peňažný box, od ktorých očakávame, že pomôžu optimalizovať našu franšízu vkladov, rýchlejší cross-sell a upsell našej investičnej platformy a zmierniť potenciálny úbytok vkladov. Tieto zmeny spolu môžu časom prispieť k zníženiu našich nákladov na financovanie.
Keďže sme sa opäť dotkli témy nákladov, v tomto slajde pripomíname, že jedna z kľúčových konkurenčných výhod našej platformy spočíva vo veľmi nízkych nákladoch na obsluhu. V tomto štvrťroku boli naše priemerné mesačné náklady na obsluhu 0,80 USD a zostali pod úrovňou 1 USD, zatiaľ čo náš mesačný ARPAC, dosiahol 7,8 USD. Pripomínam, že naše náklady na obsluhu sú naďalej o 85 % nižšie ako náklady tradičných bánk. Do budúcnosti očakávame, že naše náklady na obsluhu zostanú na dolárovej úrovni.
Presunieme sa na nižšiu úroveň P&L. V ďalšom štvrťroku sme dosiahli rekordne vysoký hrubý zisk, ktorý medziročne vzrástol o 109 % na devízovo neutrálnej báze a dosiahol 364 miliónov USD. Všimnite si, že naša marža hrubého zisku sa v tomto štvrťroku znížila v dôsledku nasledujúcich faktorov, o ktorých sme hovorili v našom predchádzajúcom hovore k výsledkom. Po prvé, rast spôsobujúci tvorbu opravných položiek na úverové straty. Podľa IFRS musíme pri každom zaúčtovaní úveru zaúčtovať opravné položky na úverové straty na začiatku. Takže čím rýchlejšie rastie naša úverová kniha, tým väčší krátkodobý tlak to prináša na našu hrubú ziskovú maržu.
Po druhé, úroky z peňažného zostatku. Keď sa úrokové sadzby zvyšujú, zarábame viac peňazí na našom veľkom fonde hotovostného zostatku, aj keď je to čiastočne alebo úplne kompenzované vyššími nákladmi na financovanie. Inými slovami, vyššie sadzby zvyšujú naše príjmy, ale náš hrubý zisk ponechávajú zväčša nezmenený. To tlačí nadol našu hrubú ziskovú maržu, pretože zvyšuje menovateľ vzorca hrubého zisku. Očakáva sa, že keď naše úverové portfólio dozrie a úrokové sadzby sa stabilizujú, hrubá zisková marža sa priblíži k maržiam vyspelejších spoločností.
Prevádzkový pákový efekt je kľúčovou zložkou našej platformy a možno ho pozorovať v dvoch smeroch. Po prvé, s rozširovaním nášho úverového portfólia optimalizujeme využívanie našej veľkej a nízkonákladovej vkladovej základne a rozširujeme našu čistú úrokovú maržu alebo NIM, ako je vidieť na grafe na ľavej strane.
Po druhé, keďže sa zvyšuje celková úroveň našich príjmov, ďalej rozrieďujeme našu nízkonákladovú prevádzkovú platformu a zvyšujeme úroveň efektivity, ako je vidieť na grafe na pravej strane. Očakávame, že oba trendy budú pokračovať a časom sa budú stupňovať, čo spoločnosti umožní dosahovať vysoké NIM a najlepšie ukazovatele efektívnosti vo svojej triede.
Ak prejdeme k dolnému riadku, naša opakujúca sa ziskovosť opäť potvrdzuje, že sme na správnej ceste s naším vzorcom zisku. Vykázali sme upravený čistý zisk vo výške 17 miliónov USD. Na záver tejto časti je dôležité zdôrazniť, že napriek našej nespornej orientácii na rast nikdy neopustíme našu nákladovú disciplínu, pretože sme presvedčení, že dlhodobými víťazmi v odvetví finančných služieb v Latinskej Amerike budú výrobcovia s najnižšími nákladmi.
Naším cieľom je teda byť výrobcom s najnižšími nákladmi v štyroch nákladových pilieroch retailového bankovníctva: náklady na získanie, náklady na obsluhu, náklady na riziko a náklady na financovanie. Rád by som zdôraznil dva dôležité prevádzkové trendy, ktoré sú príkladom našej nákladovej disciplíny.
Po prvé, v druhej polovici roka očakávame pomalší rast počtu zamestnancov po tom, ako sme v prvej polovici roka 2022 pokročili v personálnom obsadzovaní našich nových geografických oblastí. Po druhé, v nasledujúcich štvrťrokoch očakávame zníženie našich nákladov na financovanie v dôsledku zmeny odmeňovania nových účtov.
zhrnutie CEO:
Ak to zhrnieme, naše výsledky v druhom štvrťroku ilustrovali výrazné prednosti našej platformy, ktorá podľa nášho názoru poskytuje jedinečnú kombináciu výnimočného rastu s presvedčivou ekonomikou jednotky a pôsobením na jednom z najväčších a najziskovejších bankových trhov na svete. Po prvé, výnimočný rast. Naša zákaznícka základňa sa zvýšila na viac ako 65 miliónov zákazníkov a dosiahla takmer 60 % rast, a to vďaka organickým kanálom. Naša mesačná báza aktívnych zákazníkov vzrástla ešte viac a dosiahla 52 miliónov zákazníkov, čo predstavuje 75 % medziročný nárast.
Mexiko a Kolumbia už posúvajú latku. V tomto štvrťroku prispeli viac ako 700 000 zákazníkmi a sme presvedčení, že sme sa už stali číslom jeden vo vydávaní nových kreditných kariet na oboch trhoch.
Náš ARPAC vzrástol na 7,8 USD pri 105 % medziročnom devízovo neutrálnom raste, a to vďaka nepretržitému krížovému predaju a zvýšeniu predaja produktov. Objem našich nákupov vzrástol na 20 miliárd USD, čo predstavuje 94 % medziročný rast neutrálny z hľadiska výmenných kurzov, čím sme sa stali už štvrtým najväčším hráčom v Brazílii.
Naše tržby v tomto štvrťroku vzrástli na 1,2 miliardy USD, čo predstavuje 230 % medziročný rast bez kurzových rozdielov, a to vďaka prírastkom zákazníkov aj rozšíreniu ARPAC. Je ťažké nájsť spoločnosť, ktorá by v našom rozsahu dosahovala takúto úroveň rastu.
Po druhé, presvedčivá jednotková ekonomika. Sme presvedčení, že sme sa stali výrobcom s najnižšími nákladmi v našom odvetví, ktorý kombinuje najlepšie náklady vo svojej triede v oblasti nákladov na obstaranie, nákladov na obsluhu, nákladov na riziko a nákladov na financovanie. Zatiaľ čo naše ARPAC sa za posledný rok viac ako zdvojnásobili, naše náklady na obsluhu zostali v tom istom období nezmenené, čo svedčí o veľmi vysokom potenciáli našej platformy v oblasti prevádzkovej páky.
Naše hlavné produkty spotrebiteľského financovania, kreditné karty a osobné úvery, vykazovali nadpriemernú ziskovosť v odvetví s ROE presahujúcou 80 %, resp. 120 %, a to aj v tomto neistejšom prostredí, čo dokazuje vysokú úroveň odolnosti úverov.
Náš hlavný trh Brazília dosiahol pozitívny zisk, ktorý sa má časom znásobiť a umožniť nám pokračovať v investíciách do nových produktov a geografických oblastí. Je ťažké nájsť Fintech nášho rozsahu s takou presvedčivou štruktúrou ziskovosti. Sme veľmi hrdí na to, čo sme dosiahli v uplynulom štvrťroku, a ešte viac sa tešíme z toho, čo nás čaká v nasledujúcich štvrťrokoch.
Franto napísal: ↑St 17 08, 2022 2:23 am
Buffett kúpil tie akcie po 9,38 USD (dnes sú za 5,60 USD) v hodnote 1 miliardy hneď ako NU išli na trh. Hedžový fond Tiger Global Management kúpil akcie v hodnote 2,5 miliardy.
Pred zverejnením znížil pozíciu Tiger Global: Decreased positions in NU (to ~203.01 mln shares from ~254.79 mln shares)
Ked kupovali za 2,5 mld , ich priemerná cena vychádza okolo 9,70. Podobne ako Buffett sú k dnešnému dňu v strate okolo -55 %. Ako vidíme, ani Buffett, ani bohaté hedže fondy, ktoré majú najlepších analytikov sveta a k dispozícii info ku ktorému sa my nedostaneme to nemajú ľahké. Svojím stock pickingom sa snažia, ale nevedia prekonať sedliaka v ETF na SP500.
Po zverejnení som zachytil len jeden upgrade: outperform a target 6,50 od Wolfe Research .