Preferenčné akcie

Výber akcií, fundamentálna a technická analýza, obchodovanie vs. investovanie
Pravidlá fóra
Nezabudnite, prosím, že svojou prítomnosťou a diskutovaním na tomto fóre vyjadrujete svoj súhlas s vždy aktuálnymi Podmienkami používania tohto fóra. Predovšetkým prosím dbajte na slušnosť komunikácie a rešpektovanie sa navzájom. Celé Podmienky používania tohto fóra si môžte prečítať tu.
Matej1992
Silver Member *
Príspevky: 176
Dátum registrácie: Po 23 08, 2010 8:55 pm
Bydlisko: Trnava
Has thanked: 8 times
Been thanked: 2 times

Preferenčné akcie

Príspevok od používateľa Matej1992 »

Tak na začiatok štastné a veselé všetkým a teraz k veci. Nakoľko som stále relatívne začiatočník (3 mesiace u Brokerjetu long MCD,TEVA) a dostal som sa k ďalšiemu kapitálu, začal som sa obzerať po vyšších a pravidelných výnosoch ako sú dividendy a kapitálové zisky z rastu kurzu. Do oka mi okrem korporátnych dlhopisov (ktoré bohužiaľ BJ neobchoduje, čo som si bohužiaľ skôr nezistil) padli hlavne preferenčné akcie. Chcel by som sa skúsenejších borcov popýtať na ich zákutia, prípadne odporúčania a tipy.
Konkrétne mi BJ dovolí z mojich vybraných obchodovať napríklad tieto od Santanderu, ktoré sa mi docela pozdávajú, čo vy na ne?
US80281R8051 a US80281R7061
V princípe ich chápem tak, že vyplácajú stabilnú dividendu vo výške 6,5 resp. 6,8 percenta zo sumy 25 USD, za ktorú ju môže Santander kedykoľvek odkúpiť?
Používateľov profilový obrázok
Honzajs
Guru Member ****
Príspevky: 2257
Dátum registrácie: So 13 01, 2007 9:58 am
Been thanked: 1 time

Re: Preferenčné akcie

Príspevok od používateľa Honzajs »

Preferenční akcie klidně, ale ne bankovní.
Matej1992
Silver Member *
Príspevky: 176
Dátum registrácie: Po 23 08, 2010 8:55 pm
Bydlisko: Trnava
Has thanked: 8 times
Been thanked: 2 times

Re: Preferenčné akcie

Príspevok od používateľa Matej1992 »

Honzajs napísal:Preferenční akcie klidně, ale ne bankovní.