Akcie - Nováčik

Výber akcií, fundamentálna a technická analýza, obchodovanie vs. investovanie
Pravidlá fóra
Nezabudnite, prosím, že svojou prítomnosťou a diskutovaním na tomto fóre vyjadrujete svoj súhlas s vždy aktuálnymi Podmienkami používania tohto fóra. Predovšetkým prosím dbajte na slušnosť komunikácie a rešpektovanie sa navzájom. Celé Podmienky používania tohto fóra si môžte prečítať tu.
Viktor 36
Dátum registrácie: Pi 18 05, 2012 8:01 pm
Kontaktovať používateľa:

Akcie - Nováčik

Príspevok od používateľa Viktor 36 »

Dobrý deň,

Dnes som sa začal zaujímať o akcie a chcel by som vedieť, ako by som mal začať. Vie mi niekto poradiť? Dúfam, že som to poslal do dobrej témy.

P.S. : Som úplný začiatočník
Používateľov profilový obrázok
filip glasa
VETERAN MEMBER *****
Dátum registrácie: Št 30 11, 2006 8:31 pm
Been thanked: 1 time
Kontaktovať používateľa:

Re: Akcie - Nováčik

Príspevok od používateľa filip glasa »

najlepšie kúpiť si nejakú knižku o akciách, alebo prečítať si nejaké začiatočnícke články o akciách.

Inak čo konkrétne si predstavuješ že by si robil? Dlhodobé držanie akcií za účelom investovania? Alebo krátkodobé obchodovanie - špekulovanie?
Viktor 36
Kontaktovať používateľa:

filip glasa napísal:najlepšie kúpiť si nejakú knižku o akciách, alebo prečítať si nejaké začiatočnícke články o akciách.

Inak čo konkrétne si predstavuješ že by si robil? Dlhodobé držanie akcií za účelom investovania? Alebo krátkodobé obchodovanie - špekulovanie?
Skôr to dlhodobé držanie akcií :)
filip glasa
VETERAN MEMBER *****
Kontaktovať používateľa:

Tak to je jednoduché - treba ich len kúpiť a držať :D