Penny Stocks - Dobrý začiatok?
Pravidlá fóra
Nezabudnite, prosím, že svojou prítomnosťou a diskutovaním na tomto fóre vyjadrujete svoj súhlas s vždy aktuálnymi Podmienkami používania tohto fóra. Predovšetkým prosím dbajte na slušnosť komunikácie a rešpektovanie sa navzájom. Celé Podmienky používania tohto fóra si môžte prečítať tu.
Nezabudnite, prosím, že svojou prítomnosťou a diskutovaním na tomto fóre vyjadrujete svoj súhlas s vždy aktuálnymi Podmienkami používania tohto fóra. Predovšetkým prosím dbajte na slušnosť komunikácie a rešpektovanie sa navzájom. Celé Podmienky používania tohto fóra si môžte prečítať tu.
Penny Stocks - Dobrý začiatok?
Mám jednu prostú otázku: Je to dobrý nápad začať obchodovať s penny stocks. Teda, že by som od teórie obchodovania prešiel rovno k penny stocks. Momentálne nevlastním žiadne akcie, len dlhodobo študujem princíp obchodovania.
-
Tilbur
- Platinum Member ***
- Dátum registrácie: St 03 02, 2010 8:41 am
- Has thanked: 65 times
- Been thanked: 52 times
Re: Penny Stocks - Dobrý začiatok?
vyberaj si na zaciatok len akcie zo SP500. usetris vela penazi.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_ ... _companies" onclick="window.open(this.href);return false;
http://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_ ... _companies" onclick="window.open(this.href);return false;
My number one job as a trader is to manage risks not make money.
Ušetrím? Myslel som, že na nákupe penny stocks ušetrím
Aké sú výhody S&P 500? Na nevýhody sa ani pýtať nebudem, každý druh investovania nejaké má 
-
Airmike
- Guru Member ****
- Dátum registrácie: Ut 18 05, 2010 10:17 am
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 31 times
V prvom prispevku hovoris o obchodovani penny stocks a v poslednom o nakupovani penny stocks. Takze treba asi najprv ujasnit co presne chces robit a potom si treba pozriet tieto dva filmy
Boiler Room (riziko)
Wolf of Wallstreet
Sam zistis preco pre zaciatocnika nie je dobry napad ovchodovat penny stocks
Boiler Room (riziko)
Wolf of Wallstreet